خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برگزار شد؛

چهارمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۶۴

نماینده سازمان های مردم نهاد باید بریا به نمایش گذاشتن چهره و ماهیت راستین این سازمان تلاش نماید و با دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها نهایت تعامل را برقرار نماید.

چهارمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران برگزار گردید و علی فلاح، با ۱۴ رای به عنوان نماینده این سازمان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در این جلسه با اشاره به این که تنها در سایه اعتماد به مردم، دموکراسی با همه ابعادش جلوه گر خواهد شد، بیان داشت: اعتماد به مردم، احترام به آراء آنان است.

علی شادمان، خاطر نشان کرد: انتخابات در ایران اسلامی، نشانگر احترام گذاشتن به فکر، رای و اندیشه مردم و متخب مردم، مورد احترام و وثوق است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، تصریح کرد: نماینده سازمان های مردم نهاد باید بریا به نمایش گذاشتن چهره و ماهیت راستین این سازمان تلاش نماید و با دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها نهایت تعامل را برقرار نماید.

گفتنی است؛ چهارمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران، علی فلاح با ۱۴ رای به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد استان در هیات نظارت، محمد رضا غلامی با ۱۰ رای به عنوان نماینده علی البدل اول و

سعید قبادیان با ۶ رای به عنوان نماینده علی البدل دوم انتخاب شدند.
علی فلاح پیش از این دو بار به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت استان مازندران فعالیت می نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز