خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری قائم شهر؛

سرمایه گذاری که برای نساجی پول ندارد باید از شهر برود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۶۳

بارها به وزیر اقتصاد عرض کردم که شما باید بدهی نساجی را پرداخت نمایید زیرا ۲۸ سال قبل و پیش از حضور سرمایه گذار ترک، کارخانه نساجی با شما و بانک ملی کار می کرده است.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری که برای نساجی پول ندارد باید از شهر برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، کمال علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه چرا باید برای ۱۱ میلیارد بدهی بابت حقوق و دستمزد کارگران، زمین نساجی را بفروشیم اظهار داشت: سرمایه گذاری که نمی تواند بدهی را بپردازد و پول ندارد باید از شهر ما برود.

وی افزود: از روز اول که مشکل نساجی مطرح شد عرض کردم که کارفرما موظف است پول نساجی و کارگر خود را تمام و کمال پرداخت نماید.

علیپور با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذار نباید منجر به این شود که برای ۱۱میلیارد برچسب ناکارامدی به ما و سایر مسئولین چسبانده شود گفت: از نظر من این مقدار بدهی، نیاز ندارد که ما همه چیز را بفروشیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ، در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بارها به وزیر اقتصاد عرض کردم که شما باید بدهی نساجی را پرداخت نمایید زیرا ۲۸ سال قبل و پیش از حضور سرمایه گذار ترک، کارخانه نساجی با شما و بانک ملی کار می کرده است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران، به بودجه ۸۳۷ هزار میلیارد تومانی ارائه شده به مجلس اشاره کرد و افزود: که از این نهاده کلی بودجه کشور تقریبا ۲۶۷ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی است که از این تعداد نزدیک به ۲۴۰ هزار میلیارد تومان مربوط به منابع درآمدی دولت و مابقی سهم شرکت ها و دارایی های سرمایه ای دولت است.

علیپور ادامه داد: از بودجه ای که به مجلس ارائه شد ۵۳۸ میلیارد تومان مربوط به مازندران است که بالغ بر سیصد میلیارد تومان آن در بخش جاری و مابقی تملک و دارایی است که این رقم نشان دهنده آن است که نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بودجه عمرانی امسال هم نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت، گفت: رویکرد بودجه به این سمت است که پروژه هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را به اتمام برسانیم و مابقی تا پایان سال ۹۶ به اتمام برسند.

وی، به بیمارستان رازی قائم شهر اشاره کرد و ادامه داد: قرار بود این بیمارستان تا سال ۹۴ به بهره برداری برسد و در حالی که بارها گفتیم ۳۲ میلیارد تومان برای اتمام پروژه می خواهیم اما تاکنون ۶ میلیارد تومان آن محقق شد.

علیپور، از معاون عمرانی استاندار مازندران و همکارانش خواست برای سال آینده مبادله موافقت نامه را تا پایان خرداد به اتمام برسانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، به احداثدانشگاه پیام نور اشاره و از فرماندار و بخشدار قائمشهر گله کرد که چرا دهیار یک روستا، پروژه را متوقف می کند، در حالی که زمین خریداری شده است و برای ساخت دانشگاه اعتبار گرفتیم.

وی، با بیان اینکه سال گذشته درخواست کردیم تا برای اجرای طرح فاضلاب شهری شهرستان قائم شهر ۱۴ میلیارد تومان اختصاص دهند اما تا به امروز یک ریال هم برای تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان داده نشده است از مسولین خواست تا مکاتبات انجام شود تا قبل از اینکه پیشنهاد بودجه تغییر کند اعتباری تخصیص داده شود.

علیپور، همچنین به آموزش پرورش شهرستان قائم شهر نوید داد: اعتبار خوبی در این بخش دیده شده و از امسال هر چیزی که از تملک دارایی می آید و یا مردم و خیرین به این اداره کمک می کنند به حساب آموزش و پرورش شهرستان می رود و این اداره می تواند مستقل عمل کند تا اموزش پرورش از وضعیت نابسمان درآید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز