خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر مطرح کرد؛

در جمع‌آوری آثار دفاع مقدس در مازندران ضعیف عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۱۳

جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه لشکر مازندران نقش مهم و محوری در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: اما در چند سال گذشته در زمینه جمع‌آوری تدوین و ساماندهی مسائل این حوزه در سطح استان بسیار ضعیف عمل شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در دفتر امام جمعه بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نهادهایی که بعد از پایان جنگ تحمیلی برای صیانت از دستاوردهای جنگ و نیز پاسداری از آثار هشت سال دفاع مقدس تشکیل شد، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این نهاد حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه طرح راه‌اندازی دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها برای نخستین‌بار به صورت پایلوت در استان مازندران اجرا شد، تصریح کرد: با اجرای آن هر شهرستانی نقش خود را در جنگ تبیین و تدوین کرده و به معرفی آثار و ارزش‌های خود می‌پردازد.

سجادی با بیان اینکه این طرح در استان با هماهنگی استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استاندار انجام شد، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها، فرمانداری‌ها موظف شدند دفتری برای این کار در نظر و یکی از نیروهای باتجربه که علم کار در این حوزه را دارند به عنوان رئیس این دفتر انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه لشکر مازندران نقش مهم و محوری در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: طی چند سال گذشته در زمینه جمع‌آوری آثار دفاع مقدس و تدوین و ساماندهی مسائل این حوزه در سطح استان بسیار ضعیف عمل شده است.

فرماندار بابلسر با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آنها با رشادت و از خودگذشتگی خود معادلات نظامی، استراتژیک و… دنیا را بر هم زدند و براساس آموزه‌های دینی و قرآنی به جهاد شتافتند و کشور را از هجمه دشمن نجات دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز