خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبرداد:

حضور ۱۱۰ آثار خارجی در جشنواره بین المللی فیلم وارش

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۴۹

جشنواره فیلم وارش در دی ماه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در سه بخش اصلی، بین الملل و بخش مازنهشتمین دران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در نشست خبری هشتمین جشنواره بین اللملی فیلم وارش که درسالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد مازندران برگزارشد، اظهار داشت: هشتمین جشنواره فیلم وارش در دی ماه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در سه بخش اصلی، بین الملل و بخش مازندران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: بخش اصلی با محوریت فرهنگ عامه، بخش بین الملل با محوریت کشورهای حوزه میراثمشترک دریای خزر، و بخش مازندران با محوریت ترنوا از اهم برنامه های این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران از برگزاری این جشنواره از ۲۹ الی ۲ بهمن در مجتمع سینمایی فرهنگ و ارشاد شهرستان بابل خبر داد و ابراز داشت: اهدای جایزه صلح و دوستی در هفته وحدت به عنوان وحدت بین مسلمانان از جمله برنامه های این جشنواره است.

وی افزود: از مجموع آثار رسیده به جشنواره وارش ۱۱۰ اثر خارجی و ۵۸ اثر ایرانی بوده است و از مجموع آثار ارسالی هزار و ۲۷۸ آثار به ثبت رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران احیاء دو سویه میان فیلم سازان ایران و پدید اورندگان آثار سینمایی حاشیه دریای خزر را مهم برشمرد و اظهار داشت: فیلم های ارسال شده شامل فیلمهای مستند، داستانی، تجربی و پویا نمایی است.

حجت الاسلام ابراهیمی تجلیل ازیک پیشکسوت و تقدیر از یک چهره مازندرانی در عرصه سینما را ازجمله برنامه های جشنواره وارش اعلام کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، معرفی توانمندی های استان مازندران، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعا ت تخصصی و پژوهشی در حوزه فیلم و سینما و فیلم عامه ازدیگر عناوین برنامه های هشتمین جشنواره فیلم وارش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز