خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر:

ادارات خدمات رسان کارگشایی مردم را در دستور کار قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۱۹

مسولان باید در درجه اول فضای وفاق، همدلی و همگرایی را در بین کارکنان زیر مجموعه بوجود آورند که این مهم روند خدمت رسانی را نیزتسریع می بخشد.

فرماندارشهرستان رامسر گفت: مهمترین وظیفه مسولان خدمت شایسته به مردم است و همه ادارات بویژه دستگاههای خدمات رسان کارگشایی مردم را در دستور کاری جدی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسرحسین سروری، در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری که اعضای تیم بازرسی فرمانداری نیز حضور داشتند افزود: دستگاههای اجرایی باید نگاه کارشناسانه و تعاملی با هم داشته باشند وزمان پاسخگویی به ارباب رجوع باید کمتر شود.

وی اظهار داشت: مسولان باید در درجه اول فضای وفاق، همدلی و همگرایی را در بین کارکنان زیر مجموعه بوجود آورند که این مهم روند خدمت رسانی را نیزتسریع می بخشد.

فرماندار رامسر تاکید نمود: باید تفویض اختیارات لازم از سوی مدیر دستگاه در چارچوب قانون به معاونین و مسئولان ذیربط صورت گرفته تاکارهای مردم بهتر رسیدگی شود.

سروری ادامه داد: شهرستان رامسر دارای موقعیت ویژه گردشگری است و باید خدمات رسانی در تمام حوزه ها در حد شایسته و مطلوب باشد.

وی گفت: مدیران دستگاهها باید بر اساس برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیت داشته باشند و قطعا روزمرگی موجب طولانی شدن کارهای زیربنایی است.

فرماندار رامسر، تاکید نمود: مدیر و مجموعه آب و فاضلاب شهری رامسر باید پیرامون ایجاد زیرساخت های مناسب، رفع مشکلات و در اختیار قرار دادن آب شرب مناسب به شهروندان تلاش و همت نمایند.

محسن یوسفی مسول بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری رامسر نیز در حاشیه گفت: بازدید از ادارات چهارشنبه ها با حضور فرماندار و تیم بازرسی بطور منظم صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز