خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

درخشش آثار ۱۵ دانش‌آموز فریدونکناری در جشنواره ملی نقاشی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۲۱

باید به استعدادهای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی احترام و اعتماد کرد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از درخشش آثار نقاشی دانش‌آموزان فریدونکناری در جشنواره نقاشی، معلولیت محدودیت نیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، عظیم اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه ۱۵ دانش‌آموز مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه‌الزهرا(س) فریدونکنار توانستند در جشنواره نقاشی «معلولیت محدودیت نیست» که از طرف کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی برگزار شد، بدرخشند، اظهار داشت: آثار نقاشی با مداد رنگی این دانش‌آموزان از سوی هیئت داوران برگزیده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار افزود: این دانش‌آموزان با خلق آثاری زیبا با عنوان معلولیت محدودیت نیست بروی کاغذ با کمک مربیان خود در این جشنواره شرکت کردند.

وی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران نیز با ارسال تقدیرنامه و هدایایی از این دانش‌آموزان تجلیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: قرار است نمایشگاهی برای بازدید عموم از آثار برگزیده دانش‌آموزان سراسر کشور توسط کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

اسماعیل زاده گفت: هانیه پناهیان، زهره یوسف‌تبار، سارا صابری، فاطمه رزمگر، فاطمه گلی، قدسیه رستگار امیری، مریم صابری امیری، معصومه حاجی اسماعیل‌نژاد، معصومه یعقوب‌پور، مهدیه تاج‌الدین، مهدیه کامران، مهرآسا صابری، نرگس بروجردی، نرگس محسنی و هانیه جعفری برگزیدگان این جشنواره بودند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی از استان‌های یزد، تهران، مازندران، البرز، لرستان و قم هم در این مسابقه شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: باید به استعدادهای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی احترام و اعتماد کرد.

اسماعیل‌زاده متذکر شد: نقش خانواده‌ها در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی برای دانش‌آموزان ابتدایی بسیار زیاد است.

وی عنوان کرد: مربیان دانش‌آموزان باید دلسوزانه و با کوشش فراوان برای تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان کار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز