خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار مازندران با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

کارگروه مشترک برای توسعه زیرساختهای علمی و فناوری تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۶۴

در طرح آمایش سرزمین که در مراحل پایانی تدوین آن در استان هستیم به مقوله زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و انرژی های تجدید پذیر، نانو و زیست فناوری هم توجه ویژه ای شده است.

کارگروه مشترک برای توسعه زیرساختهای علمی و فناوری تشکیل می شود دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار مازندران گزارشی در مورد وضعیت زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان ارائه نمود و گفت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات از محورهای مهم برای توسعه استان به دلیل تولید اشتغال و ثروت است و انتظار داریم در این زمینه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مازندران با نگاه ملی مساعدت ویژه نماید.

وی تاکید کرد: در طرح آمایش سرزمین که در مراحل پایانی تدوین آن در استان هستیم به مقوله زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و انرژی های تجدید پذیر، نانو و زیست فناوری هم توجه ویژه ای شده است.

استاندار مازندران وجود فارغ التحصیلان بیکار مازندران را یک فرصت ارزشمند برای توسعه این زیرساختها دانست و گفت: همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری مازندران می تواند زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه فناوری و علم در استان را فراهم نماید.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه مسئولین استان به حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان برای حمایت ویژه از شرکتهای دانش بنیان و ارائه وام و تسهیلات قول مساعد داد و بر تجاری سازی پژوهش و حمایت از نخبگان تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد تا کارگروه مشترک برای توسعه زیرساختهای علمی و فناوری تشکیل گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز