خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان گردشگری و میراثفرهنگی کشور:

این سازمان از شهرداری ساری برای تبدیل این شهر به قطب گردشگری حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۶۹

با شناختی که از شهرداری و شهردار ساری داریم این انتظار بود که با غرفه خوبی مواجه شویم و این اتفاق هم افتاد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان گردشگری و میراثفرهنگی با حضور در غرفه شهرداری ساری در پنجمین نمایشگاه توانمندیهای شهرداریهای کشور تلاش شهردار ساری را برای تبدیل مرکز مازندران به قطب گردشگری تایید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز رسانه شهرداری ساری، سلطانی فر در مصاحبه ای با گروه اعزامی به کیش محل برگزاری همایش شهر ایده آل ضمن خوب توصیف کردن غرفه شهرداری ساری از پکیج های فرهنگی غرفه و نیز بنر ها و بروشورهایی که مناطق گردشگری ساری را معرفی می کنند تقدیر کرد و گفت: ساری این توانایی را دارد که در صنعت گردشگری حضور فعالانه ای داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این سازمان از تلاشهای عبوری شهردار ساری که اعلام کرده است می خواهد مرکز مازندران را به قطب گردشگری تبدیل کند حمایت خواهد کرد؟ تاکید نمود قطعاً ما حمایت می کنیم و لازمه آن اینست که در گام نخست تعامل شهرداری ساری با این سازمان بیشتر شودتا ما بدانیم که چه حمایتهایی باید کنیم.

این گزارش حاکیست مهندس خندان دل معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور نیز ضمن بازدید از غرفه شهرداری ساری انرا خوب توصیف کرد و گفت: با شناختی که از شهرداری و شهردار ساری داریم این انتظار بود که با غرفه خوبی مواجه شویم و این اتفاق هم افتاد.

وی در ادامه این مصاحبه با اشاره به توانمندیهای شهرداری ساری افزود: امید داریم از این توانمندیها بصورت مطلوبی استفاده شود.

خندان دل حضور شهرداری ساری به عنوان تنها نماینده استان مازندران را در این نمایشگاه بیانگر همین توانمندیها توصیف کرد و گفت بهر حال از شهرداری مرکز استان جز این انتظاری نباید داشت که در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و استان خود را نمایندگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز