خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش وپرورش آمل خبرداد:

ساخت اولین هنرستان غیر دولتی مازندران درآمل

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۷۱

این هنرجویان در رشته‌های صنعتی و فنی و حرفه‌ای هستند که پس از دیپلم در این مکان مشغول کار می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش آمل از ساخت اولین هنرستان غیر دولتی مازندران در آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، حمید محمد نسب، در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری این شهرستان از اولین هنرستان جوار برای نخستین بار در مازندران در شهرستان آمل خبر داد و گفت: این هنرستان با کمک بخش خصوصی در کنار دانشکده فذا ساخته می‌شود که در واقع به عنوان هنرستان غیردولتی به فعالیت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این هنرستان برگرفته از طرح کشور آلمان است، افزود: هنرجویان پس از فارغ‌التحصیلی و پایان خدمت سربازی در این هنرستان مشغول کار می‌شوند.

محمدنسب با تاکید براینکه با تاسیس این هنرستان این هنرجویان بعد از خدمت سربازی دیگر دغدغه بی‌کاری در جامعه را نخواهند داشت، افزود: این هنرجویان در رشته‌های صنعتی و فنی و حرفه‌ای هستند که پس از دیپلم در این مکان مشغول کار می‌شوند.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت، با اعلام اینکه مجوز رسمی راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده از سوی آموزش‌وپرورش این شهرستان گرفته شده است، افزود: این مرکز با حضور متخصصان روان‌شناس و پزشکان فرهنگی به خانواده‌های فرهنگی و دیگر مردم این شهرستان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

حمید محمد نسب مدیر آموزش‌وپرورش آمل گفت: این مرکز با حضور شبکه بهداشت، کمیته امداد، بهزیستی و دادگستری به صورت تیمی به فعالیت می‌پردازد.

وی از تفاهم‌نامه این سازمان با انستیتو پاستور شمال کشور برای بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های فناوری‌های نوین برخی از مدارس شهرستان بیان کرد و گفت: هم‌اکنون در این نهاد دبیرخانه ثابت زیست فناوری‌های نوین تشکیل شده تا از مزایای این آزمایشگاه استفاده‌های بهینه‌ای در کار تحقیقاتی دانش‌آموزش صورت گیرد.

محمدنسب با بیان اینکه دومین تفاهم‌نامه آموزش‌ و پرورش آمل با دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی بوده است، ادامه داد: این تفاهم‌نامه به منظور شناسایی گیاهان دارویی و نحوه استفاده از این گیاهان به دانش‌آموزان امضا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز