خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ساری:

از نخبگان فرهنگی شهر با همکاری شورا و آموزش و پرورش تجلیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۵۳

فرمانداری همچنین قانوناً موظف به ارتقاء سطح وصولی وجوه مربوط به برق و گاز و امثال آن می باشد لذا فرمانداری برای جلوگیری از قطعی انرژی نباید بهانه ای برای عدم پرداخت بهای برق و گاز از سوی مدارس شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ساری پیرامون ضرورت ریشه کنی بی سوادی به عنوان یکی از بندهای مهم دستور جلسه گفت: برای این امر باید کاری کرد که روند امور به چالش های بعدی گرفتار نشود.

به گزارش ایلنا، حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش ساری، تجلیل از نخبگان فرهنگی شهر را که پیشنهاد یکی از اعضای شورای آموزش و پرورش بود، پیشنهاد خوبی توصیف کرد و خواستار اجرای آن با همکاری شورای اسلامی شهر شد.

وی در خصوص پیشنهاد یکی دیگر از اعضای شورای آموزش و پرورش مبنی بر اقدام فرمانداری برای جلوگیری از قطعی برق یا گاز مدارس تصریح کرد: فرمانداری همچنین قانوناً موظف به ارتقاء سطح وصولی وجوه مربوط به برق و گاز و امثال آن می باشد لذا فرمانداری برای جلوگیری از قطعی انرژی نباید بهانه ای برای عدم پرداخت بهای برق و گاز از سوی مدارس شود.

حسینی افزود: ما با ارادت مربوطه مذاکره می کنیم که بدون هماهنگی شورای تأمین قطعی صورت گیرد ولی واقع مطلب این است که گاهی قبوض مربوطه پرداخت نمی شود یا در اولویت آخر هزینه هاست و این درست نیست لذا تأکید ما ابتدا بر ضرورت پرداخت به موقع قبوض است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز