خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموربانوان استانداری مازندران:

نقش زنان در توسعه و پویایی جامعه غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۱۹

هم اینک باید با وجدان بیداری که خدای بزرگ در وجود همه افراد جامعه قرار داده از خود مراقبت کنیم تا این استان به عنوان یک الگو و شاهد پایین آمد بسیاری نابهنجاری ها باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نقش زنان در تحول، توسعه و پویایی جامعه در نظام جمهوری اسلامی غیرقابل انکاراست.

به گزارش ایلنا، مریم جمشیدی درهمایش بانوان فرهیخته غرب مازندران در چالوس، افزود: اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به پیشرفت هایی دست یافته، بخشی از آن در گرو هم افزایی و استفاده از قابلیت های این قشر از جامعه در کشور بوده است.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی ایادی استکبار غرب علیه نظام اسلامی با هدف بی هویت کردن نهاد خانواده ها، اظهار داشت: با وجود این ضربه های دشمن دین مبین اسلامی و انقلاب اسلامی بدون نگاه جنسیتی توجه ویژه به قشرهای مختلف جامعه بویژه زنان داشته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با قدردانی از حضور پیوسته زنان در تمامی عرصه ها در این استان گفت که در طول تاریخ بشری نیز این قشر از جامعه خوب درخشیدند و توانستند قابلیت های خود را به نحو مطلوب به منصه ظهور برسانند.

جمشیدی با بیان آن که خانواده به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، افزود: اکنون باید به تاسی از باورهای دینی به خود ببالیم که با وجود هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی از آسیب های اجتماعی تا حدودی به دور هستیم.

وی با اشاره به دیدگاه های رهبری مبنی برآن که تحکیم بنیان خانواده در سایه ایمان به خدا به دست خواهد آمد، گفت که با توجه همه مشکلات، نارسایی ها و محدودیت هایی که در جامعه با آن مواجه هستیم تنها راه برون رفت از همه آن ها داشتن ایمان به خدای متعال است.

جمشیدی، افزود: هم اینک باید با وجدان بیداری که خدای بزرگ در وجود همه افراد جامعه قرار داده از خود مراقبت کنیم تا این استان به عنوان یک الگو و شاهد پایین آمد بسیاری نابهنجاری ها باشیم.

قابل ذکر است در این همایش دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران و حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندرن در مورد جایگاه و نقش بانوان سخنرانی کردند و در پایان به تعدادی از زنان فرهیخته منتخب غرب مازندران هدایایی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز