خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد تسهیلات سفر بهشهر:

بهشهر آماده پذیرش مسافران نوروزی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۳۰

تمامی ستاد ها نسبت به تنظیم لیست کشیک های خود اقدام کنند تا در نوروز امسال بدون کمترین مشکل، بهترین امکانات برای هم میهنانمان فراهم شود.

رییس ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهشهر گفت: با تشکیل ستاد تسهیلات سفر نوروزی و کمیته های تخصصی بهشهر آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی میشود.

به گزارش ایلنا، در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهشهر، محمد تقی نورزاد، ضمن ابلاغ احکام اعضای این ستاد و تبیین شرح وظایف ایشان خاطر نشان کرد: تمامی ستاد ها نسبت به تنظیم لیست کشیک های خود اقدام کنند تا در نوروز امسال بدون کمترین مشکل، بهترین امکانات برای هم میهنانمان فراهم شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به برخی از مشکلات مانند روشنایی معابر درون شهری و برون شهری، محوطه سازی مبادی ورودی و خوجی شهرها و اماکن مذهبی، زیبا سازی در شهر ها و روستا ها تصریح کرد: با ایجاد کمپها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اطلاع رسانی دقیق و بهنگام و همچنین استاندارد سازی علائم هشدار دهنده و برنامه ریزی حساب شده این امکان را به مساران بدهیم که با کمترین دغدغه از سفر خود لذت ببرند.

وی، از کمبود ها و نواقص در اسکان مسافران در شهرستان بهشهر گفت و افزود: در حوزه اسکان در حال برنامه ریزی برای ۱۲۸ کلاس آموزشی و چند منطقه روستایی برای اسکان مسافرین هستیم که امیدواریم در این حوزه نیز نیازهای ما مرتفع گردد.

نورزاد، در پایان خاطر نشان کرد: فضای فرهنگی را باید جدی تر بگیریم، خصوصاً در محدوده ساحل دریا و با سرمایه گذاری در این زمینه نیازهای جامعه به فضاهای طبیعی را به صورت سالم برآورده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز