خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر:

باید از زنبورداری در شهرستان رامسر حمایت نماییم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۳۳

خسارت زنبور عسل در برف سال گذشته به تعداد حدود ۴۰۰۰کندو بودکه در این راستا برای جبران خسارت برف برای هر کندو مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال تسهیلات پرداخت می گردد که در مجموع برآورد خسارت شهرستان ۶ میلیارد ریال بوده است که در قالب وام پرداخت می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر گفت: اگرزنبورهای عسل و حشرات و نظایر آنها نباشند گیاهان دارویی، زراعی، علوفه ای و باغی به سختی بارور می شوند.

به گزارش ایلنا، هادی پادام افزود: همه این گیاهان نیاز به گردافشانی و تلقیح توسط زنبورها بویژه زنبور عسل و سایر حشرات دارند.

وی بیان داشت: باید زنبورداری در شهرستان حمایت و در این راستا زنبورداران می توانند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده نمایند.

پادام در بخش دیگری گفت: خسارت زنبور عسل در برف سال گذشته به تعداد حدود ۴۰۰۰کندو بودکه در این راستا برای جبران خسارت برف برای هر کندو مبلغ یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال تسهیلات پرداخت می گردد که در مجموع برآورد خسارت شهرستان ۶ میلیارد ریال بوده است که در قالب وام پرداخت می گردد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تعداد ۱۴ هزار کندو در نقاط مختلف شهرستان وجود دارد که تولید سالانه عسل ۲۵۰ تن می باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز