خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر اعلام کرد:

افزایش مراجعه ۲۴ در صدی مراجعه به کمپهای ترک اعتیاد بهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۳۶

نیروی انتظامی ۹۳ طرح مبارزه با خرده فروشی و پاکسازی مناطق آلوده اجرا کرده که لازم است اینگونه طرحها تداوم داشته باشند.

فرماندار بهشهر گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به ۹ ماهه سال ۹۲، با افزایش ۲۴ درصدی مراجعه معتادین به کمپهای ترک اعتیاد شهرستان بهشهر مواجه بودیم.

به گزارش ایلنا، محمد تقی نورزاد در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر که با حضور مسئولین کمیته های تخصصی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش آموزش مفید و موثر به جوانان در کاهش جامعه آلوده به اعتیاد گقت: افزایش مراجعات به کمپها موجب خرسندی و خشنودی ماست اما نباید از این مسئله غافل بمانیم که بهترین راه درمان پیشگیری است که این جز با فرهنگ سازی میسر نمیشود.

رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کمیته های تخصصی باید برنامه های خود را در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی ارائه کند و لازم است به منظور تحقق این برنامه ها جلسات به صورت مستمر برگزار گردد.

نورزاد ضمن شاره به عملکرد برخی از کمیته ها در حوزه مقابله خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ۹۳ طرح مبارزه با خرده فروشی و پاکسازی مناطق آلوده اجرا کرده که لازم است اینگونه طرحها تداوم داشته باشند.

فرماندار بهشهر از راهکار های جذب جوانان به مساجد و اماکن فرهنگی گفت و تصریح کرد: باید با ایجاد کارگاههای آموزشی، و فرهنگی برای جوانان و زوجهای جوان و کمک هیئت های مذهبی و پایگاههای قرآنی سطح شهرستان، این قشر از جامعه که جوان هستند را از خطرات و مضرات آلودگی به افیون آگاه کرد.

وی همچنین ازلزوم بکار گیری این نوع آموزشها در کارگاهها و بخشهای صنعتی گفت و افزود: در حوزه کار و کارگری نیز با تمام توان ورود پیدا خواهیم کرد و از جوانان معتاد که ترک کنند حمایت های لازم را خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز