خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر:

همه امکانات باید در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۶۰

آموزش و پرورش باید در سایه همراهی های مردم و مسئولان علاوه بر تعلیم و تربیت، نوجوانان و جوانان را برای ورود به عرصه های اجتماعی و پذیرش مسولیت ها آماده نماید.

فرماندار رامسر گفت: رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است و همه امکانات باید در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد و نباید جزیره ای رفتار شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین سروری، در جمع مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گفت: همه مدیران باید وقت بگذارند و فکر کنند که چگونه می توانند به آموزش و پرورش کمک نمایند.

وی، افزود: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی مخاطبان و رسالت سنگین تربیت نسل آینده ساز باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد و از ظرفیت شورای آموزش و پرورش باید به درستی استفاده شود.

رییس شورای آموزش و پرورش رامسر با بیان آن که سرمایه انسانی و معلمان بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف و راهبردها می باشند تاکید کرد: هنر مدیریت در این نهاد آن است که از این ظرفیت های بزرگ استفاده شود و در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نگاه دلسوزانه و مشفقانه معلمان، دبیران و حتی دانش آموزان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: باید در این نهاد فعالیت ها بر اساس برنامه محوری بوده و سند تحول باید متناسب با مزیت های منطقه ای بومی سازی شود.

سروری گفت: آموزش و پرورش باید در سایه همراهی های مردم و مسئولان علاوه بر تعلیم و تربیت، نوجوانان و جوانان را برای ورود به عرصه های اجتماعی و پذیرش مسولیت ها آماده نماید.

وی با بیان این که رمز پیشرفت همه کشورها توجه ویژه به آموزش و پرورش است اظهار داشت: همه امکانات باید در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد و نباید جزیره ای رفتار شود.

فرماندار رامسر اظهار داشت: ما به لحاظ سابقه دینی و صبغه مذهبی ملتی اصیل و با تمدنی درخشان هستیم و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در مسیر رشد و تعالی گام برداریم و از تجربیات مناسب در این زمینه بهره مند گردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز