خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح، در جمع کارگران بازنشسته نساجی مازندران:

پرداخت مطالبات ۷ ساله بازنشستگان و کارگران نساجی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۰۴

پرداخت این مطالبات، یکی از مهمترین دغدغه های استان بوده که خوشبختانه با همدلی و وفاق، نتیجه مطلوب حاصل شد.

استاندار مازندران گفت: کار امروز، نتیجه پیگیری هایی است که همه مسئولین و دست اندرکاران این شهرستان انجام دادند تا منجر به رفع مشکلاتی شود که بیش از ۷ سال بر گرده کارگران و بازنشستگان نساجی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ربیع فلاح جلودار صبح امروز، با حضور در شرکت نساجی تالار مازندران، با ابراز خرسندی از حل مشکل بازنشستگان و پرداخت مطالبات معوقه چندساله کارگران نساجی مازندران و ضمن تقدیر و تشکر از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور، گفت: پرداخت این مطالبات، یکی از مهمترین دغدغه های استان بوده که خوشبختانه با همدلی و وفاق، نتیجه مطلوب حاصل شد.

وی، بطور خاص از علم بیگی، بعنوان سرمایه گذار این مجموعه تشکرد کرد و اظهار داشت: در روزهای اول هم خدمت وی عرض کردیم که دولت تدبیر و امید با تمام وجود از سرمایه گذارانی که در ارتباط با تولید، خدمات و مجموعه فعالیتهایی که بتواند در جهت رفع معضل بیکاری گام بردارد حمایت می نماید.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دو ماه اخیر بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان مجوز اجرایی سرمایه گذاری داده شد، افزود: باتوجه به وفاق و دوستی که در استان وجود دارد انشالا بزودی موانعی که بر سر راه سرمایه گذار وجود دارد را یکی یکی رفع خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های مقام معظم رهبری و دولت، در ارتباط با بحثاقتصاد مقاومتی رفع معضل بیکاری است و ما برای دفاع از مطالبات مردم بیصبرانه پا به عرصه گذاشتیم تا با توجه به امکانات و استعدادهای موجود در کوتاهترین زمان از مشکلات و تنگاها عبور کنیم.

فلاح جلودار با بیان اینکه در حال حاضر رشد اقتصادی مثبت و تورم زیر ۲۰ درصد را تجربه می کنیم تصریح کرد: میزان تورم در استان مازندران نسبت به پایتخت، ۱تا ۲ درصد کاهش داشت.

وی اعلام کرد: امروزه شاهد شرایط مناسب و امن کشور، در منطقه و دنیا هستیم و باید از این ظرفیت و توان امنیتی به خود ببالیم و از آن به بهترین نحو مطلوب استفاده نماییم.

استاندار مازندران، از اجرایی شدن فعالیتهایی توسط بخش خصوصی در روزهای آینده خبر داد و گفت: مشکلات مالی و تسهیلاتی بسیاری از واحدهای تولیدی حل خواهد شد.

وی، از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت کرد تا در زمینه هایی که به نظر سودآور است وارد مذاکره شوند و برای ارایه هرگونه مساعدت از سوی استانداری اعلام آمادگی کرد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود: در همین رابطه به فرمانداران شهرستانها بخشنامه ای دادیم تا در اسرع وقت، حداقل ۲ مورد سرمایه گذارانی که در هر شهرستان با مشکل روبرو هستند را به ما معرفی نمایند تا ما ورود پیدا کنیم و با پیگیری های استانی و کشوری این مشکل را مرتفع نماییم.

فلاح در پایان اظهار داشت: برای حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان در نظر داریم با همکاری ومشاوره و تلفیقی از نخبگان علمی، اساتید، محققین و بخشهای اجرایی خصوصی برنامه ریزی نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز