خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

خردجمعی و روحیه جهادی مشکلات بازنشستگان نساجی مازندران را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۸۸

تلاش همه جانبه مسئولین استانی برای رفع مشکل بازنشستگان نساجی مازندران موجب رسیدن به هدف و رفع موانع شد.

علی بابایی کارنامی گفت: تلاش همه جانبه مسئولین استانی برای رفع مشکل بازنشستگان نساجی مازندران موجب رسیدن به هدف و رفع موانع شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، عصرامروز یکشنبه مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی مازندران در بازدید از نحوه پرداخت مطالبات کارگران بازنشسته نساجی مازندران گفت: در سایه وفاق و همدلی مسوولان و دست اندرکاران به این نتیجه مطلوب دست یافتیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با قدر دانی از استاندار مازندران افزود: پیگیری مجدانه استاندار مازندران همه مدیران را واداشت که به رفع موانع بر سرراه قدم بردارند و امروز شادی و شعف را درمیان کارگران و خانواده های شاهد هستیم.

بابایی تصریح کرد: در سایه وفاق، همدلی، خردجمعی و روحیه جهادی مشکلات بازنشستگان نساجی مازندران را حل شد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در استان رفع معضل بیکاری‌ و حفظ اشتغال موجود است و در این میان با حمایت و جذب سرمایه‌گذاران و با توجه به امکانات موجود، امید داریم در کمترین زمان از تنگناها و مشکلات پیش‌رو عبورکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز