خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

مسجد شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۲۷

ضرورت وجود نماز در فضای صنعت حس می شود و لازم است تا با ایجاد برنامه هایی بتوانیم فرهنگ نماز جماعت را در بین واحدهای صنعتی و تولیدی اشاعه دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: مسجد شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی موسوی در جلسه کارگروه کارشناسی و مدیریتی، مشورتی ستاد اقامه نماز استان که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد اظهار داشت: اهمیت موضوع نماز در بخش صنعت و تولید، دوچندان بوده و یکی از آثار و برکات نماز، ایجاد تقوای جمعی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: ضرورت وجود نماز در فضای صنعت حس می شود و لازم است تا با ایجاد برنامه هایی بتوانیم فرهنگ نماز جماعت را در بین واحدهای صنعتی و تولیدی اشاعه دهیم.

سید مصطفی موسوی خاطرنشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در راستای برپایی نماز و فرهنگ سازی این فریضه الهی، زمین برای ساخت مساجد، در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار خواهد داد.

وی بیان داشت: مسجد شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک، بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

موسوی تصریح کرد: اولین ثمره حکومت صالحان، اقامه نماز است و مقام معظم رهبری نیز در پیامهایی که به اجلاسهای متعدد نماز ارسال فرموده اند، اهمیت نماز را مورد تأکید قرار داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز