خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

دانشگاهها باید توسعه کیفی را مبنای فعالیتهای خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۷۴

دانشگاهها به کمک توسعه مازندران بیایند و از ظرفیت دانشگاههای مازندران برای توسعه همه جانبه استان باید بهره برد.

استاندار مازندران که در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر سخن می گفت خواستار ارتقاء توان علمی و پژوهشی دانشگاههای مازندران برای برون رفت از مشکلات شد.

به گزارش ایلنا، دکتر ربیع فلاح گفت: دانشگاهها باید توسعه کیفی را مبنای فعالیتهای خود قرار دهند و با ایجاد شرکتهای دانش بنیان به کمک تولید علم و تبدیل ایده به پدیده بشتابند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: دانشگاه باید کارآفرین باشد و برای تحقق این امر می تواند از توان سایر دانشگاههای استان نیز بهره گرفت.

وی افزود: ایجاد مرکز رشد از سوی دانشگاه علم وصنعت مازندران در بهشهر کار بسیار ارزشمندی است که باید دنبال شود.

استاندار مازندران بر ایجاد زمینه های لازم برای بروز خلاقیت ها و مهارتهای دانشجویان تاکید کرد و گفت: همه امکانات و ظرفیت ها باید برای توسعه اقتصادی و عمرانی استان مورد استفاده قرار گیرد.

ربیع فلاح تصریح کرد: دانشگاهها به کمک توسعه مازندران بیایند و از ظرفیت دانشگاههای مازندران برای توسعه همه جانبه استان باید بهره برد.

در این نشست دکتر محمد زاده رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران و تعدادی از معاونین این دانشگاه به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

محمد زاده رئیس این دانشگاه در گزارشی تعداد دانشجویان این دانشگاه را ۱۶۰۰ دانشجو اعلام کرد و گفت: این تعداد دانشجو در ۶ رشته مهندسی کارشناسی و ۶ رشته کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند و از مجموع دانشجویان این مرکز ۲۵۰ دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز