خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا؛

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، گل و گیاه ونهادهای کشاورزی در آمل گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۳۵

برپایی نمایشگاه فوق می تواند در شناساندن برترین امکانات و فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه داران و علاقمندان به عرصه ماشین آلات، گل و گیاه ونهادهای کشاورزی اثرگذار باشد.

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، گل و گیاه و نهادهای کشاورزی با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان کشوری با حضور امام جمعه آمل، معاون فرمانداری ویژه آمل، نایب رییس اتحادیه گل وگیاه مازندران، رییس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل، رییس دامپزشکی آمل ودیگر مهمانان در آمل گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، امام جمعه آمل با بیان این که برپایی اینگونه نمایشگاهها باعثمی شود تا بتوانیم ظرفیت استان خود را خوب بسنجیم گفت: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی یکی از راههای انتقال دانش نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی ماشین آلات ونهادهای کشاورزی در این استان می باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رحمانی آملی، این نمایشگاه را دارای قابلیتی بی نظیر و ارزنده برای جذب بالای مخاطب و تخمین و تعیین جامعه هدف در عرصه ماشین آلات ونهادهای کشاورزی دانست و اضافه کرد: برپایی نمایشگاه فوق می تواند در شناساندن برترین امکانات و فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه داران و علاقمندان به عرصه ماشین آلات، گل و گیاه ونهادهای کشاورزی اثرگذار باشد.

سید جعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه آمل با بیان ضرورت وجود نمایشگاه دائمی در شهرستان آمل اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان آمل قطب صنعت، تجارت و کشاورزی می ‌باشد، ایجاد نمایشگاه دائمی در آمل یک ضرورتی بوده که الحمدا… اجرایی شده و با استقبال اداره صنعت، معدن و تجارت و همکاری ادارات شهرستان و با پیگیری شخص آقای حسین‌زاده مدیر نمایشگاه این امر مهم تحقق یافته و از افتخارات شهرستان آمل می باشد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آمل در این آیین افتتاح با اشاره به اولین بودن این نمایشگاه تخصصی اظهار کرد: امید است با برگزاری این نمایشگاه ها بتوانیم در راستای تحقق شعار سال که به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است گام برداریم.

چنگیز فروزان در ادامه افزود: این نمایشگاه در راستای توسعه صادرات غیر نفتی و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و تلفیق دانش و عمل در این مکان برگزار شده است.

نایب رییس اتحادیه گل وگیاه مازندران، گفت: بیش از ۳ هزار بهره بردار با مساحت ۷۰۰ هکتار داریم که مشغول به کار در عرصه های گلخانه وفضای تولید برگ وگل شاخه بریده، نهال ودرختچه های زینتی و گیاهان آپارتمانی هستند.

الیاس لاریجانی ادامه داد: حدود ۴۵۰ تولیدی عضو تعاونی گل وگیاه شهرستان آمل هستند وعمده تولیدات در خصوص برگ شاخه بریده وگیاهان فضای باز است.

نایب رییس اتحادیه گل وگیاه مازندران خاطرنشان کرد: به جهت قرنطینه وخاک نامناسب صادرات بسیار کم است ولی درغرب استان صادرات درختچه ها وگیاهان پیوندی به کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، روسیه و گل شاخه بریده به روسیه، عراق و افغانستان و گیاهان درختچه ای به عراق و ترکیه انجام می شود.

مدیر مرکز نمایشگاه های تخصصی آمل در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه در مرکز دائمی نمایشگاه های تخصصی آمل ایجاد فرصت برای صاحبان واحدهای تولیدی استان های مختلف کشور بود تا بتوانند محصولات تولیدی خودشان را بدون واسطه و حضور دلال ها به صورت مستقیم به مردم عرضه کنند و از این طریق فضای کسب و کار و تولید شهرستان هم رونق بگیرد.

محمد حسین زاده افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه بهترین های شرکت های تولیدی و خدماتی استان های کشور حضور پیدا کردند.

وی، گفت: مرکز دائمی نمایشگاه های آمل در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع که بیش ازهزار و۳۰۰متر آن فضای مفید نمایشگاهی است با بیش از۱۶۵غرفه ۱۲متری وهزینه حدود شش میلیارد ریالی در اوایل امسال راه اندازی شده که به عنوان تنها مرکز نمایشگاهی شهرستان آمل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز