خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در شورای اداری جویبار

۱۵۱ میلیون ریال از سوی شورای اداری جویبار به مدرسه استثنایی حضرت قائم اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۸۵

دستگاه آموزش و پرورش به لحاظ تأثیر گذاری فراوان ظرفیتی ارزشمند برای اجرای برنامه های مختلف است و این مهم بدون مشارکت همه دستگاه ها اتفاق نمی افتد.

مبلغ ۱۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت حل مشکل سرویس دانش‌آموزان و همچنین سایر مشکلات مدرسه استثنایی جویبار با همت مسئولان این شهرستان اهدا شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمد شعبانی در شورای اداری شهرستان جویبار که با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین همه نهاد ها در محل مدرسه استثنایی حضرت قائم جویبار برگزار شد؛ همدلی، همیاری، همکاری، وحدت و دوستی در سطح ادارات شهرستان جویبار را قابل تقدیر توصیف کرد و آن را نشانه ای از الگوی سیره نبوی و هفته وحدت دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: دستگاه آموزش و پرورش به لحاظ تأثیر گذاری فراوان ظرفیتی ارزشمند برای اجرای برنامه های مختلف است و این مهم بدون مشارکت همه دستگاه ها اتفاق نمی افتد.

فرماندار جویبار در این جلسه با اشاره به اینکه وعده برگزاری شورای اداری این شهرستان را در روز ۱۲ آذر به مسئولین مدرسه استثنایی ویژه معلولین جویبار دادیم، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان و مدیران شهرستان جویبار یک نگاه ویژه به این مدرسه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بر اساس بضاعت خودمان برخی از مشکلات این مدرسه را حل کنیم، افزود: هوشمند سازی یکی از کلاس‌های این مدرسه از وعده‌های دیگر ما در روز ۱۲ آذر(روز معلولان) بوده که امیدواریم در اسرع وقت انجام شود.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور در ادامه با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، با تشکر از فرماندار جویبار بابت برگزاری جلسه شورای اداری این شهرستان در مدرسه ویژه معلولان جویبار، تأکید کرد: با حضور ما مسئولان مدرسه و دانش‌آموزان خوشحال شدند، پس بر همه مدیران این شهرستان واجب است که این خوشحالی را به یأس تبدیل نکنند.

در پایان، مبلغ ۱۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت حل مشکل سرویس دانش‌آموزان و همچنین سایر مشکلات مدرسه استثنایی جویبار با همت مسئولان این شهرستان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز