خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۰۶

دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است و ما اینگونه مدارس را نه رقیب بلکه همکار و همسو با سیاست های دولت می دانیم و باید حمایت شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش مازندران گفت: سرمایه عظیم تعلیم و تربیت را نباید از دست بدهیم و مدیران مدارس باید برنامه محور باشند.

به گزارش ایلنا، سید علی قاسمی در جمع کارکنان آموزش و پرورش رامسر گفت: باید از کارهای شکلی و آمارها که عملا مشکلی را حل نمی کنندپرهیز نموده و سازماندهی ها تقویت شود.

وی اظهار داشت: مدیران در واقع رهبران آموزشی و مدیریتی در درون مدارس هستند و صرفا نباید مجری سیاست ها باشند بلکه خلاقیت داشته و از همه ظرفیت ها بهره ببرند.

وی ادامه داد: برخوردها در نظام تعلیم و تربیت باید اخلاقی، انسانی بوده بوده وباید با هم شفاف باشیم و غییر نگرش، رویکرد دانش محور و تغییر روش ها باید در برنامه ها و فعالیت ها مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در آیین بهره برداری از چمن مصنوعی یکی از مدارس گفت: دیدگاه ما نسبت به مدارس غیردولتی نگاه حمایتی است و ما اینگونه مدارس را نه رقیب بلکه همکار و همسو با سیاست های دولت می دانیم و باید حمایت شوند.

وی، افزود: امسال رقم قابل توجهی رشد در آمار دانش آموزان مدارس غیردولتی داشتیم حدود ۳ در صد و در حال حاضر میانگین کشوری حدود ۸ درصد است این درحالی است که میانگین استانی حدود ۱۶ درصد است.

قاسمی، گفت: آموزش و پرورش رامسر جزو شهرستان های پیش رو در استان است و این ظرفیت را دارد که جزو شهرستان های اول مازندران باشد.

بازدید از مدرسه مرحومه آمنه درایه به همراه فرماندار, رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر و بخشدار بخش مرکزی از جمله برنامه های مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز