خبرگزاری کار ایران

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

تصفیه خانه‌های فاضلاب مازندران به ۲۶۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۱۵

با بهره برداری از تصفیه خانه‌های فاضلاب این شهرکها و نواحی صنعتی، روزانه پنجهزار مترمکعب فاضلاب صنعتی جمع آوری خواهد شد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب ۹ شهرک و ناحیه صنعتی این استان را ۲۶۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، علی عمرانی راد در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: این میزان اعتبار، برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه، جویبار، شهدای محمودآباد، فاز دو مصطفی خمینی ساری، فاز دو بندپی شرقی، فاز دو سلمانشهر، ساری ۲، منصورکنده بابل و ناحیه صنعتی البرز تنکابن نیاز است.

وی ادامه داد: تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه، جویبار، شهدای محمودآباد و ناحیه صنعتی البرز تنکابن با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در حال ساخت هستند و مطالعات تصفیه خانه های فاضلاب شهرک صنعتی کیاسر و ناحیه صنعتی گهرباران ساری نیز انجام شده است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران همچنین از برنامه ریزی برای طراحی تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی ساری ۲ و منصورکنده بابل، در سالجاری خبر داد.

علی عمرانی راد گفت: با بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب این شهرکها و نواحی صنعتی، روزانه پنجهزار مترمکعب فاضلاب صنعتی جمع آوری خواهد شد.

وی شرایط احداثتصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی را منوط به واگذاری ۷۰ درصد زمینهای شهرک، بهره برداری ۵۰ درصد اراضی واگذار شده و تولید ۱۰۰ متر مکعب فاضلاب صنعتی اعلام کرد و افزود: هم اکنون از ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی مازندران ۱۹ مجموعه حائز این شرایط هستند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد: درحال حاضر ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان مجهز به سیستم تصفیه خانه فاضلاب هستند.

وی مازندران را استان پیشتاز و بیشترین برخوردار از نظر تصفیه خانه های فاضلاب در میان شهرکها و نواحی صنعتی کشور معرفی کرد و اظهار داشت: از ۷۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی کشور ۱۶۰ مجموعه دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند که مازندران با مجهز بودن ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی بیشترین تعداد تصفیه خانه های فاضلاب را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز