خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع مردم بهشهر:

مشکلات اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۲۰

حثکشاورزی اولویت نخست مازندران برای پیشرفت اقتصادی و گام نهادن جدی در راه اقتصاد مقاومتی است.

استاندار مازندران در جمع مردم بهشهر گفت: مشکلات اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی حل کنیم.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح‌جلودار گفت: بحثکشاورزی اولویت نخست مازندران برای پیشرفت اقتصادی و گام نهادن جدی در راه اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: فعالیت در بخش زراعت و باغداری، شیلات و آبزی‌پروری و پرورش گل‌ها و گیاهان دارویی و زینتی از جمله موارد قابل توجه در بخش کشاورزی است که با مدیریت صحیح و بهره‌مندی از دانش روز به تولید محصولات مرغوب و صادراتی می‌انجامد به طوری که امسال با تکیه بر این اصول، هشت کشاورز نمونه کشوری در مازندران داشتیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه رفع موانع پیش روی کشاورزی نیاز به تعامل کشاورزان، کارشناسان و مسئولان دارد، افزود: کشاورزان باید به نظر کارشناسان درباره تغییر الگوی کشت به‌ویژه در اراضی شیبدار توجه کرده و با توجه به تغییر شرایط اقلیمی باید در بهترین زمان ممکن نسبت به کاشت و برداشت محصول اقدام کنند.

استاندار مازندران، کاهش تلفات جاده‌ای، کاهش جرم، شناسایی نقاط آلوده استان و ایجاد امنیت در این مناطق را از جمله فعالیت‌هایی برشمرد که قابل توجه هستند.

فلاح‌جلودار با اشاره به وجود جوانان تحصیل‌کرده و مبتکر و خلاق در مازندران گفت: باید قدر این جوانان را بدانیم و برای حل مشکلات مختلف از وجودشان بهره ببریم.

وی بیان داشت: مسئولان ما باید نگاه ملی داشته باشند و فعالیت خود در یک شهر و شهرستان را در پیشرفت کشور سهیم بدانند.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به نقش بخش خصوصی در پیشرفت اقتصادی کشور، اظهار کرد: با ورود سرمایه‌گذاران خصوصی پروژه‌های خوبی را در حال رایزنی، ساخت و بهره‌برداری داریم که بخشی از آنها در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بر گردن مردم سنگینی می‌کند، گفت: نمی‌توانیم این مشکلات را انکار ‌کنیم اما با شناخت ظرفیت‌ها در هر نقطه‌ای که هستیم و با مدیریت صحیح منابعِ هر چند اندک که باشد، می‌توانیم مشکلات را از طریق اقتصاد مقاومتی حل کنیم.

در این نشست که از سوی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه برگزار شده بود ائمه جمعه بهشهر و زاغمرز، فرماندار، جمعی از مدیران کل و مسئولان اجرایی استان و شهرستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز