خبرگزاری کار ایران

نبیان، در مراسم معارفه شهردار نور:

۷۸ درصد اعتبارات مصوب مازندران تاکنون تخصیص یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۱۱

با توجه به جایگاه شهرستان نور باید هر اقدامی که بتواند موجب توسعه این شهرستان و به تبع آن خدمت رسانی بیشتر به مردم شود کوتاهی نکرد.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران از جذب ۷۸ درصد اعتبارات عمرانی این استان در ۹ ماهه سال جاری خبرداد و گفت: دولت به دنبال افزایش تخصیص اعتبارات در بخش عمرانی استان ها است.

به گزارش ایلنا، علی نبیان در مراسم معارفه شهردار نور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان، اظهار داشت: منابع تخصیص داده شده در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اولویت نخست تکمیل پروژه هایی است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: دولت پروژه جدیدی را آغاز نخواهد کرد مگر آن که تامین منابع مالی آن صددرصد اختصاص یافته باشد.

وی با اشاره به ۳ هزار پروژه نیمه تمام موجود در مازندران افزود: برای تکمیل این پروژه ها که بین پنج تا ۹۰ درصد رشد فیزیکی دارند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاونت امور عمرانی استانداری مازندران همچنین خاطرنشان کرد: ساخت وسازها و مبلمان شهری باید براساس مقررات ملی و معماری اسلامی و ایرانی صورت گیردو مسوولان موظف هستند در این راستا دقت و همت داشته باشند.

نبیان با اشاره به وضعیت پسماند که دغدغه های بحق مردم است گفت: مسوولان باید در این زمینه با فراهم کردن شرایط لازم در رفع هرچه زودتر این مشکل با مساعدت و همکاری هم گام بردارند.

وی یاد آور شد: در هفته یک یا چند بار استاندار و یا معاونین در غرب استان حضور پیدا می کنند تا با اتخاذ تدابیر شایسته و بررسی مشکلات از نزدیک در جهت رفع آنها حرکت کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال اجرای کارهای اصولی می باشد تا بتواند هرچه بیشتر امید و نشاط را در بین جامعه جاری کند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: با توجه به جایگاه شهرستان نور باید هر اقدامی که بتواند موجب توسعه این شهرستان و به تبع آن خدمت رسانی بیشتر به مردم شود کوتاهی نکرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم غیور ایران در انتخابات ۲۴ خرداد افزود: این حرکت انقلابی مردم تکلیف مسوولان نظام را برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم دوچندان می کند و ما با عملکرد خویش آینده ای درخشان را برای کشور رقم خواهیم زد.

در این مراسم سید صابر سجادی به عنوان شهردار جدید معرفی و از زحمات سید مجید موسوی سرپرست شهرداری نور تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز