خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

هفدهمین شهردار قائم شهر معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۷۸

در این مدت که بعنوان سرپرست شهرداری خدمت می کردم همواره دلسوزی های امام جمعه محترم، فرماندار و اعضای شورا شامل حال اینجانب شده و راهنمایی های این عزیزان چراغ راهی برایم محسوب می شد.

شهردار قائم شهر گفت: با وجود معدل درآمدی کم، همکاری مردم فهیم قائم شهر با شهرداری بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه خود بعنوان شهردار قائم شهر با بیان اینکه با وجود معدل درآمدی کم، همکاری مردم فهیم قائم شهر با شهرداری بسیار خوب است اظهار داشت: همکاری مردم این شهر رضایت بخش است و هیچگاه در همکاری با شهرداری کوتاهی نکردند و بیشتر از حد توان خود کمک حال ما بودند.

وی از قائم شهریها بعنوان مردمانی باوفا نام برد و افزود: همکاری شهروندان به قدری بود که درآمد شهرداری در این دوماه نسبت به ماههای گذشته دوبرابر رشد داشته است.

حجازی، رشد درآمد شهرداری را مرهون همکاری مردم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم، مضافا بر اینکه جزء شرح وظایف ماست، جزء حسنات در کارنامه اعمال ما ثبت خواهد شد.

شهردار قائم شهر از حسن اعتماد شورای شهر تشکر کرد و ادامه داد: در این مدت که بعنوان سرپرست شهرداری خدمت می کردم همواره دلسوزی های امام جمعه محترم، فرماندار و اعضای شورا شامل حال اینجانب شده و راهنمایی های این عزیزان چراغ راهی برایم محسوب می شد.

وی، با بیان اینکه شهرداری قائم شهر در بین سایر شهرداری های استان بیشترین فرزند شهید را بعنوان پرسنل و همکار در خود جای داده است اذعان داشت: این عزیزان در نهایت خضوع، دلسوزانه و با تلاشی مضاعف در حال خدمت به مردم هستند.

در ادامه رییس شورای قائم شهر گفت: چندین پروژه اساسی را در دست اجرا داریم که سهم مردم قائم شهر از آن ۲۰ درصد است.

مهدی ابراهیمی، با بیان اینکه بعنوان مثال در پروژه سه راه الغدیر، ۸۰ درصد از این پروژه مورد استفاده مهمانان برون شهری ما قرار می گیرد اظهار داشت: با این حال ۹۰ درصد اعتبارات این پروژه شهرستانی است و برای اجرای طرح کافی نیست.

وی، افزود: از استاندار محترم خواهشمندیم با توجه به اینکه این پروژه فرا شهرستانی محسوب می شود نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم با اعتبارات کافی این طرح را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

رییس شورای قام شهر به تقاطع غیر همسطح سه راه شهید مهدوی اشاره کرد و گفت: با پیگیری نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، این پروژه تنها پروژه قائم شهر است که ۱۰۰ درصد از اعتبار دولتی بهره مند می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز