خبرگزاری کار ایران

محمدی، خواستار شد؛

قائم شهر، نیازمند اعتبارات استانی بیشتر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۵۰

فضای حاکم بر شهرستان، فضای همدلی و هماهنگی است و این مسئولیت هایی که ما برعهده داریم امانت است و تا روزی که در دست ماست باید امانت داران خوبی باشیم.

فرماندار قائم شهر گفت: تا عصر پنج شنبه گذشته، مطالبات معوقه ۲۹۲نفر از کارگران و بازنشستگان نساجی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهرداران قائم شهر با اعلام این مطلب افزود: مبلغ پرداختی این تعداد ۵ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان بوده است.

وی، با بیان اینکه این رضایتمندی از سوی کارگران و بازنشستگان نساجی نتیجه همدلی و خرد جمعی مسئولین شهر و نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی است اظهار داشت: فضای حاکم بر شهرستان، فضای همدلی و هماهنگی است و این مسئولیت هایی که ما برعهده داریم امانت است و تا روزی که در دست ماست باید امانت داران خوبی باشیم.

محمدی ضمن تشکر از اهتمامی که اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار به خرج دادند تصریح کرد: شورای شهر بدلیل اینکه بدنبال منابع درآمدی برای شهر است، مسئله سهم خواهی را مطرح نموده و نگاه بنده از این منظر بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: کمبودهایی در شهر حس می شود که امیدواریم برای رفع این مضایق، از اعتبارات استانی بیشتری بهرمند شویم و با انجام کار کارشناسی، شاهد برگشت بیشتر منافع به مردم باشیم.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در ادامه این مراسم گفت: در انتخاب شهرداران، ائمه جمعه نقشی ندارند.

آیت ا… معلمی با بیان اینکه همواره بنای کار بر این اساس است که هرکسی در جایگاه مدیریتی قرار گرفت به او کمک کنیم اظهار داشت: در سایه همدلی و تلاش مضاعف، باید توسعه شهری نمایان گردد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: شهرداری از کیسه مردم ارتزاق می کند و هزینه جاری و هزینه عمرانی آن توسط مردم و از محل پرداخت عوارض، تأمین می شود و بنابراین تکریم ارباب رجوع از واجبات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز