خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد؛

دومین نشست و هم اندیشی المپیاد ورزشی کارگران ایران در محل فرمانداری شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۰۹

المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور، در قالب ۲۰ رشته ورزشی و با شرکت ۱۷۰۰ ورزشکار، مربی، سرپرست و مسئولان اجرایی برگزار خواهد شد.

دومین نشست و هم اندیشی المپیاد ورزشی کارگران ایران در محل فرمانداری شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست و هم اندیشی که با حضور یونسی، معاون سیاسی امنیتی مازندران و تعدادی از فرمانداران استان برگزار شد، با ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های اولین المپیاد ورزشی کارگران ایران اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی کارگران ایران، تفاهم نامه ای بین استانداری مازندران و فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی منعقد شد.

علی بابایی کارنامی افزود: المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور، در قالب ۲۰ رشته ورزشی و با شرکت ۱۷۰۰ ورزشکار، مربی، سرپرست و مسئولان اجرایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدت برگزاری این مسابقات، با احتساب ورود و خروج تیمهای شرکت کننده، حداکثر به مدت ۵ روز خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با اشاره به اینکه چارت تشکیلاتی ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور، به اخلاق مداری و خصلت پهلوانی از سوی شرکت کنندگان تأکید دارد، افزود: استارت برگزاری این مسابقات از شش ماه گذشته زده شده و امید داریم مازندران، که سرآمد ورزش در ایران است بتواند میزبان در خور نام این سرزمین برای کارگران قهرمان باشد.

در ادامه این نشست، نماینده فدراسیون ورزش کارگران کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین استان مازندران در برگزاری این المپیاد ورزشی گفت: حضور جهادی مدیران، فرمانداران و مسئولین استان مزید بر این است که ورزش با تار و پود مردم و مسئولین مازندران آمیخته شده است.

مجید پاشنا افزود: برگزاری این المپیاد ورزشی، برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، چه قبل و چه بعد از انقلاب بشمار می رود.

نماینده فدراسیون ورزش کارگران ایران، با اشاره به حجم حضور بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار در استان تصریح کرد: این حضور، کار ما را سخت و مسئولیت پذیری ما را دوچندان خواهد کرد.

وی ادامه داد: حمل مشعل المپیاد ورزشی بزرگ کارگری کشور از شلمچه با حضور سفیران ورزش آغاز و به شهر ساری، ختم می گردد.

پاشنا با بیان اینکه برگزیدگان در این المپیاد به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد اظهار داشت: این امر نشان از سطح بالای مسابقات خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز