خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکاء:

مکتب حضرت امام صادق(ع) باید امروز گسترانده شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۹۷

اگر خوب به روند بزه و منکرات در جامعه نگاه کنیم می بینیم که باید به اندیشه و راه و روش پیامبر(ص) و امام صادق(ع) برگردیم.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نکا با حضور اعضاء و به ریاست مهندس رحیم قاسمی طوسی فرماندار، تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، قاسمی طوسی ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) گفت: پیامبر(ص) رحمت للعالمین بودند و پیام آور خوبی ها و اخلاق اند.

وی گفت: ما باید از ظرفیت های وجودی و اخلاقی پیامبر اعظم(ص) برای برون رفت از مشکلات اخلاقی بشریت استفاده کنیم زیرا امروزه بشریت درگیر مشکلات و بدبختی های دوری از اخلاق است.

فرماندار شهرستان نکا با توجه به میلاد امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: مکتب حضرت امام صادق(ع) باید امروز گسترانده و مدارس ما از تفکرات و اندیشه های این امام همام پر شود.

طوسی، بیان داشت: اگر خوب به روند بزه و منکرات در جامعه نگاه کنیم می بینیم که باید به اندیشه و راه و روش پیامبر(ص) و امام صادق(ع) برگردیم.

وی، به دست اندرکاران آموزش و پرورش شهرستان گفت: باید دانش آموزان ما با مکتب پیامبر(ص) آشنا شوند، باید نونهالان و نوجوانان ما با مکتب ائمه ما آشنایی یابند آنموقع ما شاهد شکوفایی در علوم و فنون هستیم.

فرماندار نکا در بخش دیگر از سخنان خود گفت: باید به دنبال اجرای درست قانون باشیم و از فرصت ها استفاده کنیم و باید هر جا که قانون نداریم و یا قانون کم داریم اصلاح کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز