خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح، خواستار شد؛

استفاده از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۰۳

باید جهت گیری همه بخش های دخیل در توسعه پایدار و همه جانبه استان بر مبنای تعامل، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه باشد.

استاندار مازندران گفت: باید جهت گیری همه بخش های دخیل در توسعه پایدار و همه جانبه استان بر مبنای تعامل، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه ای که به منظور اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون و استانداری مازندران که در آبان ماه امسال، به امضای معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران رسیده است، تشکیل گردید، بیان داشت: باید جهت گیری همه بخش های دخیل در توسعه پایدار و همه جانبه استان بر مبنای تعامل، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه باشد.

مقام عالی دولت در مازندران، تعاون را مفهومی نو برشمرد که نیازمند فرهنگ سازی است و خاطر نشان نمود: باید برای ایجاد تغییر نگرش به حوزه تعاون و تمهید زمینه برای نقش آفرینی این حوزه در تقویت اشتغال و فضای کسب و کار استان مجدانه تلاش شود و از ظرفیت تعاونی ها برای توسعه استان بیشتر استفاده شود.

فلاح، با بیان این که باید نگاه مثبت و متحول کننده به فعالیت، تعامل و هم سویی تعاونی های بخش های مختلف و بانک های نقش آفرین در جهت توسعه اقتصادی استان بشود، افزود: بحمدالله عزم همه مدیران استان به ویژه مدیران مرتبط با فعالیت تعاونی ها برای تحقق برنامه های توسعه ای جدی است.

در این جلسه که معاونین برنامه ریزی و اشتغال و امور عمرانی استاندار و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع و روسای بعضی اتحادیه های تولیدی استان حضور داشتند، علی بابایی کارنامی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: مازندران در شمار نخستین استان هایی است که که اقدام به انعقاد این تفاهم نامه نموده است.

وی، افزود: استان مازندران از حیثبرخورداری از ۶ هزار و ۸۹۰ تعاونی فعال در رتبه سوم کشور قرار دارد که این مجموعه بیش از ۱۵۰ هزار اشتغال پایدار را پشتیبانی می کند.

گفتنی است؛ کارگروه مشترک اجرایی این تفاهمنامه که زمینه اجرای مفاد تفاهمنامه را فراهم و به کلیه دستگاههای اجرایی استانی ابلاغ می نماید، متشکل از معاونین برنامه ریزی و امورعمرانی استانداری، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی، رئیس اتاق تعاون استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی ذیربط در استان(حسب مورد) است و دبیرخانه کارگروه نیز در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی متمرکز می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز