خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

انقلاب اسلامی ما، از قرآن، رسول الله(ص) و ائمه معصومین نشات گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۲۸

انقلاب اسلامی، یکی از هزاران سرمایه های است که امام خمینی(ره) برای ملت ایران به جا گذاشته است.

اولین جلسه ستاد دهه فجر ۹۳ شهرستان بهشهر با حضور محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر وتعدادی از اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

ببه گزارش ایلنا، محمد تقی نورزاد با گرامی داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضر ت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما، فرهنگی و از قزآن، رسول الله(ص) و ائمه معصومین نشات گرفته است.

فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به سرمایه های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، یکی از هزاران سرمایه های است که امام خمینی(ره) برای ملت ایران به جا گذاشته است.

وی، از تشکیل ۱۹ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: کمیته های فرهنگی و هنری، اصناف، ایثارگران، بسیج و نیروهای مسلح، دانشجویی، عشایری، فرهنگی و دانش آموزی، فضا سازی و تزیین شهر، کودک و نوجوان، کارگری، هئیت های اسلامی و قرآنی و روحانی، رزش و جوانان، همیاری و تشکل های مردمی، برنامه ریزی مراسم ۲۲ بهمن، نظم و امنیت، مساجد و اماکن مقدسه، اطلاع رسانی، زنان و خانواده، نظارت و بازرسی در ایام دهه فجر برای هرچه با شکوه برگزار جشن انقلاب اسلامی فعال خواهند بود.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان بهشهر علاوه بر عطر افشانی مزار شهدای انقلاب و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان انقلاب به افتتاح چندین پروژه در ایام دهه فجر در بهشهر اشاره کرد و گفت: افتتاح کارخانه آب معدنی، ورزشگاه ورزشی کارگران، خانه بهداشت و خانه عالم از جمله آنها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز