خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

مشکلات واگذاری اراضی بانک زمین در منطقه امیرآباد بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۳۷

افراد فاقد زمین، کم زمین، بیکار و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی که بومی منطقه باشند در اولویت واگذاری اراضی بانک زمین خواهند بود.

جلسه ای به منظور اجرایی نمودن واگذاری اراضی بانک زمین یا حضور حیدر پور مدیر جهادکشاورزی استان، نتاج مشاور استاندار و معاونین مدیرکل منابع طبیعی و بانک زمین، اسدی بخشدار بخش مرکزی، مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان، و تعدادی از اعضای شورای اسلامی روستای امیر آباد به ریاست نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر در دفتر فرمانداری بهشهر تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی نورزاد، شهرستان بهشهر گفت: از ۱۸۳۰۰ هکتار اراضی بانک زمین در منطقه امیرآباد، ۱۲۰۰۰هکتار در حفاظت محیط زیست و ۶۳۰۰هکتار قبل واگذاری به اهالی منطقه می باشد.

وی، به احیای زمین های بانک زمین اشاره کرد و گفت: احیای اراضی بانک زمین توسط مردم منطقه علاوه ایجاد اشتغال وباعثامنیت شغلی و حفظ اراضی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهشهر به میزان اعتبار پیش بینی شده برای احیای اراضی بانک زمین گفت: ۱۲۰میلیارد تومان برای احیای ۶۳۰۰ هکتار زمین اعتبار تامین شده است.

نورزاد تاکید کرد: افراد فاقد زمین، کم زمین، بیکار و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی که بومی منطقه باشند در اولویت واگذاری اراضی بانک زمین خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز