خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل مطرح کرد:

مسئولان گلایه ها و شکایت ها از یکدیگر را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۴۵

مدیران بخش های مختلف بخش کشاورزی باید در راستای تبیین جایگاه بخش کشاورزی در مجامع، محافل و رسانه ها تلاش و ارزش ها و ظرفیت های این بخش را عنوان کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: آب منطقه ای وظیفه ندارد از کشاورزان حق آب بهاء دریافت کند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شفیع زاده، درجلسه بررسی وضعیت انجمن صنفی برنجکاران شهرستان آمل با بیان اینکه مشکلات ونارسایی هایی دربخش کشاورزی وجود دارد گفت: بخش کشاورزی با توجه به وجود نیروهای متخصص و کشاورزان با تجربه و خبره ای که داریم از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است و اگر هم نارسایی در این حوزه وجود دارد به دلیل این بوده که سرمایه گذاری انجام نشده است.

وی افزود: مدیران بخش های مختلف بخش کشاورزی باید در راستای تبیین جایگاه بخش کشاورزی در مجامع، محافل و رسانه ها تلاش و ارزش ها و ظرفیت های این بخش را عنوان کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید بر این که گرفتن حق آبه از کشاورزان براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خلاف است ادامه داد: متاسفانه علیرغم مصوب بودن نگرفتن حق آبه کشاورزان برای گرفتن جواب استعلامات از اداره آبیاری با مشکل مواجه هستند که تا زمانی حق آبه را پرداخت نکنند جواب استعلام داده نمی شود.

شفیع زاده اضافه کرد: در طول ۱۲ ماه ازسال ۳ ماه کشاورزان از آب استفاده می کنند و ۶ ماه دیگر آب بی جهت به دریا ریخته می شود که باید توان عدم مدیریت در مهار آب را کشاورزان پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید گلایه ها و شکایت ها از یکدیگر را کنار گذاشته و با هدف خدمت رسانی به مردم موحد و مومن ایران اسلامی با همکاری های بین بخشی پشتیبان و یاریگر هم باشند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه تعاونی های تولید نقش پیشرو در عرصه کشاورزی ایفا کنند گفت: شرکت تعاونی کشاورزان و انجمن صنفی برنجکاران باید در راستای شرح وظایف محوله و برای حل مشکلات کشاورزان تلاش کرده و موازی کاری انجام ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز