خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی، خبرداد؛

ایجاد شهرداری منطقه ای و ارائه خدمات بهتر به شهروندان قائم شهری

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۵۷

مراحل اولیه، برای تشکیل شهرداری در دو منطقه شهرستان قائمشهر، در وزارت کشور انجام شد و تا پایان سال ۹۴، دو شهرداری دیگر به شهر اضافه می شود.

رییس شورا اسلامی قائمشهرگفت: با پیگیری شهردار، در تلاش هستیم شهرداری منطقه ای در شهرستان دایر کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی ابراهیمی، در دیدار مردمی در مسجد جامع کوچکسراء این شهر با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با اجرای عدالت، توسعه شهری را پیش بگیریم اظهار داشت: با ایجاد شهرداری منطقه ای می توان خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان قائم شهری ارائه داد.

وی، افزود: با توجه به اینکه باید بودجه سالانه را تنظیم کنیم، مطالعه بر مشکلات مناطق مختلف شهرستان قائمشهر که از سوی شورا یار منطقه اعلام می شود، می تواند به ما کمک کند تا پروژه ها را اولویت بندی نماییم.

ابراهیمی، با بیان اینکه طرح شورا یاری در قائم شهر اجرا می شود تصریح کرد: با انتخاب نفرات از اهالی منطقه می توان بهتر در این شورایاری فعالیت نمود زیرا این افراد به مسائل و مشکلات موجود در منطقه آشنایی کامل دارند.

رییس شورای اسلامی قائم شهر به تشکیل شهرداری منطقه ای اشاره کرد و گفت: مراحل اولیه، برای تشکیل شهرداری در دو منطقه شهرستان قائمشهر، در وزارت کشور انجام شد و تا پایان سال ۹۴، دو شهرداری دیگر به شهر اضافه می شود.

وی ادامه داد: در تنظیم بوجه سال آینده اعتبارات لازم برا آسفالت منطقه کوچکسرا انجام می شود تا مشکلات این منطقه مرتفع گردد و با پیگیری های لازم، تلاش می کنیم تا پایان سال جاری کارخانه آسفالت شهرداری فعالیت خود را آغاز کند تا بتوانیم آسفالت با کیفیتی در سطح شهر ارائه دهیم.

در ادامه عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: به دلیل وجود کمربندی، ملک های منطقه کوچکسرا با کاهش قیمت مواجه شد و تاکنون تسهیلات و امکانات خوبی به این منطقه اختصاص نیافته است.

محمد علی صالح زاده، با اشاره به سهم ۲۰ درصدی در آمد شهرداری از منطقه کوچسرا خاطرنشان کرد: خدمات عمرانی خوبی در این منطقه انجام نشد و در سال ۹۴ پیش بینی می شود پروژه های عمرانی در این منطقه پایه ریزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز