خبرگزاری کار ایران

بدنبال رفع مشکلات نساجی مازندران؛

پس از ۱۵ سال مشکلات کارگران چیت سازی بهشهرحل شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۲۹

فعالیت دوباره نساجی مازندران وحل مشکلات چیت سازی بهشهر از خدمات مهم دولت یازدهم در استان است و افتخار داریم بگویم که پس از رفع مشکلات نساجی مازندران پس از ۱۵ سال مشکلات چیت سازی بهشهر هم نهایی شده است.

استاندار مازندران گفت: پس از گذشت ۱۵ سال مشکلات کارگران چیت سازی بهشهر در دولت تدبیر و امید در حال حل شدن است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلوداردر یازدهمین جلسه شورای اداری مازندران که با حضوران مدیران استان و فرماندهان سپاه سراسر استان تحت عنوان بررسی مشکلات اعزام کاروان راهیان نور برگزار گردید با تاکید بر اینکه کلیه فرمانداران باید از تمامی توان خود برای رفع مشکلات تولیدی استفاده نمایند گفت: مشکلات بسیاری واحدهای تولیدی جزیی است که میشود با حضور مثمرثمرحل و فصل گردد.

استاندارمازندران تصریح کرد: رفع مشکل مطالبات بازنشستگان نساجی مازندران از برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران بود که با صبوری و متانت کارگران وجدیت مدیران استانی و به لطف خداوند حل گردید و لبخند برلبان کارگران نشست.

وی افزود: فعالیت دوباره نساجی مازندران وحل مشکلات چیت سازی بهشهر از خدمات مهم دولت یازدهم در استان است و افتخار داریم بگویم که پس از رفع مشکلات نساجی مازندران پس از ۱۵ سال مشکلات چیت سازی بهشهر هم نهایی شده است.

وی در قسمتی از سخنان خود از استقبال سرمایه گذاران در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری و کشاورزی در استان خبرداد و بیان داشت: عقب افتادگی مازندران فقط با حضور سرمایه گذاران واقعی جبران خواهد شد و در این دولت مسوولان ارشد نیز برای حل مشکلات جزیی سرمایه گذاران نیز دخالت و پیگیری می کنند.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش از اعزام کاروان راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی یاد کرد و بیان داشت: از آنجاییکه مازندران مشارکت جدی تری در دفاع مقدس و ترویج ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی داشته، سهم بیشتری از اعزام را دارد.

وی با تاکید بر این نکته که تمامی امکانات و تجهیزات باید در خدمت زائران راهیان نور قرار بگیرد، بیان داشت: اعزام راهیان نور که بیشتر نسل جوان هستند باید به بهترین شکل صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز