خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبر داد؛

دستگیری عوامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی درشبکه اجتماعی تابناک

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۶۱

باتوجه به اظهارات شاکی اقدامات اطلاعاتی وفنی پلیس فتا برای شناسائی ودستگیری متهم یا متهمان آغازشد.

فرمانده انتظامی آمل گفت: عوامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی درشبکه اجتماعی تابناک دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم با اشاره به شناسائی ودستگیری عوامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی درشبکه اجتماعی گفت: درپی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا مبنی بر این که فردیا افرادناشناس با ارسال پیام وتصاویر غیر اخلاقی درشبکه اجتماعی بی تاک برای خانواده اش ایجاد مزاحمت می کند موضوع دردستور کار ماموران پلیس فتا قرارگرفت.

وی افزود: باتوجه به اظهارات شاکی اقدامات اطلاعاتی وفنی پلیس فتا برای شناسائی ودستگیری متهم یا متهمان آغازشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل یادآورشد: ماموران پلیس با شناسایی سه متهم بنام های " ک - ن "، " م - ع " و " الف - الف " که با تشکیل گروهی دریکی از شبکه های اجتماعی تصاویر وپیام های غیر اخلاقی رادراین شبکه ها انتشار می دادند دستگیر کردند.

گنجیان مقدم بیان داشت: متهمان در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشتند گرداننده اصلی این گروه وهمچنین انتشار تصاویر متهمردیف اول از نزدیکنان شاکی می باشد که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز