خبرگزاری کار ایران

با همت نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت؛

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۵۱

با راه‌اندازی خط تولید «occ» ظرفیت شرکت به دو برابر افزایش می‌یابد و با افزایش خط تولید ۴۰ درصد از سهم بازار کاغذ کشور در اختیار صنایع چوب و کاغذ مازندران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی های مازندران، از شرکت صنایع چوب و کاغذ استان بازدید نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، در این دیدار که با همت محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، از افتتاح پروژه استفاده از طرح بی‌هوازی برای خروج پساب‌های صنعتی طی روزهای آتی خبر داد و گفت: ‌ با استفاده از این تکنولوژی از لجن‌های صنعتی برای تولید گاز متان استفاده می‌‌شود تا در نهایت به تصفیه پساب‌های صنعتی پرداخته شود.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران، ادامه داد: ‌ با راه‌اندازی خط تولید «occ» ظرفیت شرکت به دو برابر افزایش می‌یابد و با افزایش خط تولید ۴۰ درصد از سهم بازار کاغذ کشور در اختیار صنایع چوب و کاغذ مازندران قرار می‌گیرد.

وی افزود: ‌ طرح استفاده از کاغذهای بازیافتی یا OCC تلاش دارد با توجه به اینکه منابع چوبی از میان می‌روند، صنعت کاغذ را به استفاده از کاغذهای بازیافتی متمرکز کندو در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تن کاغذ در کشور مصرف می‌شود که پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این رقم در سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰ میلیون تن افزایش پیدا می‌کند.

روغنی با بیان اینکه اکنون ۵۰ درصد مواد اولیه تولید کاغذ از همین کاغذهای بازیافتی است اظهار داشت: با توجه به اینکه منابع چوبی در کشور ما رو به کاهش هستند صنعت بازیافت کاغذ را باید فعال کنیم.

وی، تصریح کرد: ‌ تا پایان سال جاری کلیه ماشین‌آلات وارد و خرداد ماه سال آینده پروژه occ را راه‌اندازی خواهیم کرد و این پروژه بزرگترین پروژه او سی سی ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز