خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهرستان با فرماندار میاندورود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۳۴

دولت در طول این مدت به مردم عرضه شد و گامهای موثری نیز در بخشهای مختلف جامعه برداشته است.

صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهرستان میاندورود با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، ارسطو قادری، در این دیدار با بیان اینکه از امتیازات مهم دولت پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردم و کاهش فضای ملتهب در جامعه است ابراز داشت: ما نیز به تبع از آن، خواهان این موضوع در میاندورود هستیم و نمی خواهیم شهرستان به حاشیه کشیده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دولت در طول این مدت به مردم عرضه شد و گامهای موثری نیز در بخشهای مختلف جامعه برداشته است.

وی با بیان اینکه حضور در بین مردم آرامشی است که پس از هر مشغله سنگین برای ما ایجاد می شود افزود: سعی شد نگاه منطقه ای به شهرستان نداشته باشم و کل شهرستان را با یک نگاه ببینم.

فرماندار میاندورود ادامه داد: نباید تفکرات فردی و منطقه ای در امورات شهرستان دخالت دهیم و همه برای آبادانی شهرستان گام برداریم.

قادری با اشاره به اینکه استفاده از نظرها و پیشنهادات شورای اسلامی شهرستان برای پیشبرد امورات می تواند نتایج مثبتی را بدنبال داشته باشد افزود: بحمدالله این تعامل بین بنده و اعضای شورای اسلامی شهرستان وجود دارد و امیدواریم تا میاندورود به شهرستانی که آرزوی همه ماست تبدیل شود.

در این نشست اعضای شورای اسلامی میاندورود به بیان مشکلات و نیازهای موجود در شهرستان پرداخته و از اقدامات فرماندار در راستای آبادانی شهرستان تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز