خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره)؛

سوت کارخانه نساجی در قائم شهر طنین انداز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۷۵

اصحاب رسانه، نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی دارند و همکاری آنان با دستگاههای اجرایی در قائم شهر بر اساس ارزیابی ها بسیار موفقیت آمیز است.

فرماندار قائم شهر از بصدا درآمدن سوت کارخانه نساجی، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی محمدی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر یادآور روزهای استقامت و آزادگی ملت ایران است اظهار داشت: باید طوری برنامه ریزی شود که با رعایت همه جوانب، ایام شاد و مفرحی برای مردم فراهم گردد.

وی افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا مدیران و روسای دستگاههای اجرایی قائم شهر عملکردها و دستاوردهای خود در حوزه شهرستانی و ملی را بازگو کنند و مردم در جریان نوع عملکرد و مشکلات موجود در اجرای کار قرار گیرند.

فرماندار قائم شهر از تشکیل ۱۲ کمیته ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: دهه فجر، ایام شادابی در ایران اسلامی است و ۲۲ بهمن، تجلی اراده ملت ایران است و ما ومظفیم این ایام را به گونه گرامی بداریم که در شأن ملت ایران باشد.

محمدی به کارشکنی های عربستان و آل سعود در بحثفروش نفت اشاره کرد و گفت: ممکن است در این شرایط در بودجه کشور تجدید نظر شود و در این شرایط سخت وظیفه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی این است تا با گرامیداشت این ایام به بهترین نحو، از یأس و نامیدی در جامعه بکاهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر ادامه داد: هر تلاشی که در این ایام انجام شود وظیفه ملی و شرعی است که بر گردن ماست.

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه قائم شهر افزود: این عزیزان نقش بی بدیلی در تنویر افکار عمومی دارند و همکاری آنان با دستگاههای اجرایی در قائم شهر بر اساس ارزیابی ها بسیار موفقیت آمیز است.

محمدی، از اصحاب رسانه قائم شهر بعنوان حلقه واصله بین مردم و کارگزاران نام برد و اظهار داشت: این عزیزان با چشمان تیزبین خود در کنار مدیران و روسای دستگاه اجرایی کمک قابل توجه ای در برطرف کردن مشکلات شهری دارند.

فرماندار قائم شهر همچنین از بصدا درآمدن سوت کارخانه نساجی مازندران همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر انقلاب در روز ۱۲ بهمن خبر داد و گفت: مشکلات کارگران نساجی قائمشهر بعد از سال‌ها در دولت تدبیر و امید حل شد و به یمن رفع مشکلات و راه‌اندازی بخش‌های دیگر کارخانه و بهره‌برداری از دستگاه‌های جدید این تصمیم گرفته شد.

وی، در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۹۴، تعداد کارگران مشغول از سقف ۳۵۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز