خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آمل خبرداد؛

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی وخدماتی همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۹۳

درایام الله دهه فجر امسال ۲۰ پروژه عمرانی وخدماتی از قبیل بوستان روستایی، ساختمان دهیاری، طرح هادی، جاده روستایی و دوربین مدار بسته افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار مرکزی آمل گفت: دهه فجر، یادآور پیروزی‌ ملت ایران است که باید ماندگار شده و انتقال آن نسل به نسل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا نصیری در جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان آمل با بیان این‌که دهه فجر انقلاب اسلامی از رویدادهای مهم تاریخی در جهان محسوب می‌شود که در سایه اقدامات ارزشمند و سازنده معمار کبیر انقلاب شکل گرفته است، گفت: بزرگداشت سی و ششمین فجر انقلاب باید متمایز از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطف در تاریخ اسلام خواند و اظهار کرد: این دهه یادآور پیروزی‌ ملت ایران است که باید ماندگار شده و انتقال آن نسل به نسل صورت گیرد.

بخشدار مرکزی آمل با اشاره به این‌که در پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم دخیل بودند، افزود: باید امروز نیز در بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرده و همانند دوران انقلاب آن‌ها را در این برنامه‌ها دخیل کنیم.

وی ابرازکرد: با توجه به این‌که ایران اسلامی پیشانی حرکت بیداری اسلامی در جهان است باید با برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های ویژه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب با آن‌ها در ادامه راهشان پیمانی دوباره ببندیم.

نصیری یادآورشد: درایام الله دهه فجر امسال ۲۰ پروژه عمرانی وخدماتی از قبیل بوستان روستایی، ساختمان دهیاری، طرح هادی، جاده روستایی و دوربین مدار بسته افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآورشد: مردم این بخش همانند سایر شهرهای کشور درراهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضوری فعال خواهند داشت.

بخشدار مرکزی آمل با گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت این روز بزرگ برنامه های فرهنگی وبرگزاری یادواره شهدا درروستاهای بخش برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز