خبرگزاری کار ایران

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل:

۲۳ خانه بهداشت همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۸۲

خوشبختانه در بخش سلامت خیرین ورود بسیار خوبی داشتند که تاکنون ۱۷ میلیارد ریال در امر مشارکت مردمی در خصوص درمان و سلامت هزینه کردند.

رییس خانه بهداشت آمل از افتتاح ۲۳ خانه بهداشت در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمزه قاسمی، در جلسه کارگروه بهداشت با اشاره به افتتاح ۲۳ خانه بهداشت درایام الله دهه فجر گفت: این حرکت در خصوص توجه به امر سلامت درحال شکل گیری است و گام بسیار بزرگی برداشته می شود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی می باشد.

وی افزود: امیدواریم در زمینه اشتغال نیروهای مورد نیاز از شهرستان استفاده شود و نکند که برای تامین نیروها از شهرستانهای دیگر بهره گیری به عمل آید.

قاسمی با تاکید براین که بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام خمینی(ره) همزمان با دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد تصریح کرد: این بیمارستان ۱۶۰تخت عادی و۵۷ تخت ویژه شامل آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو اورژانس و نوزادان دارد که درمجموع ۲۱۷تخت درمانی قابل توسعه است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل با اشاره به اینکه برای تجهیز این بیمارستان نیاز به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار می باشد تاکید کرد: برای مجهز کردن بیمارستان مقدمات کار آن فراهم شد که امیدواریم پس از افتتاح هرچه سریعتر کار تجهیزات آن به پایان برسد.

قاسمی، یادآور شد: با افتتاح وتجهیز این بیمارستان حداقل بمدت ۶ ماه مرکز حوادثاز بیمارستان ۱۷ شهریور آمل به این بیمارستان انتقال داده خواهد شد.

وی، خاطرنشان کرد: با قولی که دکتر جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دادند یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به تجهیزات بیمارستان اضافه خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل با بیان اینکه آمل به عنوان مرکز بلوک درنظر گرفته شده است اضافه کرد: دراین مرکز بلوک شهرهای نور، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر را تحت پوشش دارد.

قاسمی با اشاره به مشارکت خیرین درامر سلامت شهرستان آمل تصریح کرد: خوشبختانه در بخش سلامت خیرین ورود بسیار خوبی داشتند که تاکنون ۱۷ میلیارد ریال در امر مشارکت مردمی در خصوص درمان و سلامت هزینه کردند.

وی، با تاکید براینکه معضل دپوی زباله درشهرستان تهدید جدی است گفت درمحل عمارت علاوه بر زباله، فاضلاب های صنعتی و خانگی تخلیه می شود که تهدیدی برای وضعیت زیست محیطی شهرستان است.

رییس شبکه بهداشت آمل، با اشاره به کشتار مرغ در بازار روزهای سطح شهر افزود: وضعیت بازار روزها درسطح شهر بسیار نامناسب است که حتی به راحتی مرغ و با وضع غیر بهداشتی کشتار و پوست می شود.

قاسمی با اشاره به هفته سرطان اضافه کرد: باید سرطان را در مردم جدی بگیریم که اگر جدی گرفته شود ۴۰ درصد سرطان ها قابل معالجه هستند و درصورت عدم توجه منجر به مرگ می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز