خبرگزاری کار ایران

محمدی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قائم شهر:

توجه به قشر دختر و پسر در امر مشاوره و آموزش، باید یکسان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۵۷

توجه به جوانان باید بصورت ریشه ای و در هر دو قشر پسر و دختر انجام شود و همان اندازه که به مدارس دخترانه از بعد اجتماعی و بررسی مشکلات رسیدگی می شود، مدارس پسرانه نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار قائم شهر گفت: باید به بچه ها آرام آرام مسائل را بفهمانیم تا خود ترغیب شوند و واقعیت را بپذیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، با بیان اینکه ما مسلمانان بهترین و اکمل ترین کتاب خدا یعنی قرآن را در اختیار داریم اظهار داشت: می توان با الگو برداری از این کتاب آسمانی برنامه ریزی های دقیق انجام داد که متاسفانه هنوز به آن درجه نرسیدیم.

وی، افزود: توجه به جوانان باید بصورت ریشه ای و در هر دو قشر پسر و دختر انجام شود و همان اندازه که به مدارس دخترانه از بعد اجتماعی و بررسی مشکلات رسیدگی می شود، مدارس پسرانه نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار قائم شهر، با بیان اینکه اگر مسائل صادقانه و بی پروا، ولی با حفظ حرمت ها منتقل شود می توان در شناساندن حقایق تلخ جامعه به جوانان موفق بود و تا حدی آرامش را ایجاد نمود.

محمدی، اظهار داشت: برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره ای، بصورت مداوم خوب است و باید در قالب این جلسات واقعیت تلخ و مشکلات موجود به دانش آموزان و دانش جویان گفته شود تا آنان بتوانند به آرامی خودشان درک کنند.

وی، افزود: باید به بچه ها آرام آرام مسائل را بفهمانیم تا خود ترغیب شوند و واقعیت را بپذیرند.

فرماندار قائم شهر، تصریح کرد: اگر ما درد جامعه را آنطور که هست ببینیم و براساس نیاز جامعه دارو تجویز کنیم می توانیم به واقعیت درمان برسیم.

محمدی به آموزش و پرورش پیشنهاد کرد: همان اندازه که در مدارس دخترانه ورود پیدا و جلسات مختلف مشاوره ای برگزار می کنند، در مدارس پسرانه هم حضور پیدا کنند و از اساتید و مشاوران خبره استفاده نمایند.

فرماندار قائم شهر، افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه هایی که در توانشان هست می توانند جلساتی را بصورت عملیاتی و کاربردی برگزار و از حضور خانواده های موفق و خانواده های مسئله دار در کنار هم استفاده نمایند.

وی، هدف از برگزاری این جلسات را استفاده خانواده های مشکل دار با راه کارهای مناسب برای خروج منطقی از مسائلی که ممکن است با مشاوره حل شود دانست و دعوت از اساتید صاحب فن را مفید برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر، با بیان اینکه برگزاری کارگاههای آموزشی قبل و بعد از ازدواج می تواند جوانان را با نحوه درست برخورد زناشویی و انتخاب صحیح آشنا کند تصریح کرد: باید برای اینکه به نتیجه مطلوب برسیم زمان و وقت بگذاریم و با ارائه راهکارهای مناسب، حرف عملیاتی بزنیم.

در ادامه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قائمشهر گفت: کارشناسان پلیس با حضور در پایگاههای مقاومت بسیج، مدارس و مساجد ضمن آموزش مهارت های زندگی، معضلات و آسیب های اجتماعی روز جامعه را بصورت مستند بر اساس پرونده های مراجعین اطلاع رسانی می کنند.

رقیه متقی، ازدواج های دانشجویی را شتابزده دانست و اظهار داشت: کلاس های قبل از ازدواج و فراگیری مهارت های زندگی برای همه جوانان لازم و ضروری است که می توان پس از اتمام این دوره ها برای فراگیران گواهینامه هم صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز