خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح جلودارخبرداد:

وجود۴ هزار پروژه نیمه تمام در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۹۸

هزاروهفتصد میلیارتومان بودجه عمرانی و ملی در سال آینده برای استان مازندران در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش اعتبار داشته ایم.

دکترربیع فلاح جلودار در حاشیه بازدید از پروژه الغدیر قائمشهر ضمن رضایت از روند پیشرفت آن در یکسال اخیر بیان کرد: الغدیر یک پروژه مهم و ملی است که سه سال ازشروع آن می گذرد و با هزینه ۲۴ میلیاردتومان، علیرغم مشکلات اعتباری بودجه با مساعدت نمایندگان قائمشهر در مجلس و پیمانکار متعهد، تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، استاندار مازندران با اشاره به اینکه الغدیر، پروژه زیرگذری است که به شکل کمربندی از کیاکلا به جاده اصلی قائمشهروسوادکوه میگذرد، اذعان کرد: بخش مهمی از میزان اعتباری که تاکنون هزینه شده است با مساعدت کمال علیپور نماینده مجلس از بودجه ملی و بخشی هم توسط شهرداری قائمشهرو مساعدت های مدیریت های استانی تأمین شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تقاطع غیر همسطح الغدیر تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

ربیع فلاح با بیان اینکه وضعیت بعضی از قسمتهای جاده های مازندارن تأثرانگیز است، اظهارداشت: عرض این جاده ها بسیار کم است و با بی احتیاطی برخی رانندگان متأسفانه شاهد حوادثجاده ای هستیم.

همچنین استاندار مازندران ازروند تعریض جاده قائمشهر – جویبارنیز بازدید و خاطر نشان کرد: زیرساخت ۱۰ کیلومتر از این مسیر آماده شده است و تا پایان سال آسفالت خواهد شد و مابقی هم بعداز تأمین بودجه انجام خواهد شد.

استاندار مازندران در ادامه گفت: هزاروهفتصد میلیارتومان بودجه عمرانی و ملی در سال آینده برای استان مازندران در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش اعتبار داشته ایم.

وی تصریح کرد: در خصوص آب و راه مازندران نسبت به سایر استانها در سال ۹۴ از تخصیص بودجه بیشتری برخوردار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز