خبرگزاری کار ایران

استاندار در بازدید از اداره کل بازرسی استان:

نظارت و بازرسی، بازوی پرتوان مدیریت استان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۷

باید از طریق آموزش ها و پیشگیری های به موقع، پیش از وقوع تخلف از آن جلوگیری کرد.

استاندار مازندران گفت: همه استان باید یکپارچه و متحد و با هم دلی در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح در جریان بازدید از اداره کل بازرسی استان و در جمع مدیران این سازمان بیان داشت: خوشبختانه امروز فضای استان به گونه ای شکل گرفته که همه نهادها اعم از اجرایی و قضایی فارغ از جریان های سیاسی کنار هم نشسته و در تلاش برای حل مشکلات هستند.

وی بازرسی را بازوی پرتوان مدیریت استان دانست و افزود: به عنوان مدیر ارشد اجرایی استان همواره به کمک و همکاری بازرسی احساس نیاز می کنم.

فلاح با اشاره به ضعف های موجود در حوزه اجرا، تصریح کرد: باید از طریق آموزش ها و پیشگیری های به موقع، پیش از وقوع تخلف از آن جلوگیری کرد.

استاندار مازندران با اشاره به موضوع برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان، اذعان داشت: در همین موضوع اگر قبل از انجام تخلف جلوگیری صورت می گرفت، برای همه طرفین سودمندتر بود.

وی، بر حمایت همه جانبه از دستگاه های نظارتی به ویژه اداره کل بازرسی تاکید کرد و اظهار داشت: این نهادها باید با برخورداری از امکانات لازم و کافی، کاملاً مستقل به انجام وظایف خود بپردازند.

استاندار مازندران، هم چنین از بخش های مختلف اداره کل بازرسی و سالن اجتماعات در حال احداثآن، بازدید نمود.
گفتنی ست حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد، رییس کل دادگستری استان نیز در این بازدید و نشست، استاندار را همراهی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز