خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار:

افزایش ۴۰ درصدی کمک های نقدی دانش آموزان فریدونکناری در بازسازی عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۳۸

دانش آموزان فریدونکناری، امسال ۲۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: دانش آموزان فریدونکناری، امسال ۲۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سیدعظیم اسماعیل زاده در جلسه محوری مدیران مدارس متوسطه دوم، ضمن قدردانی از مدیران مدارس برای همکاری خوب در جمع آوری کمک های دانش آموزی برای بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: کمک ۲۰۰ میلیون ریالی دانش آموزان فریدونکناری برای بازسازی عتبات عالیات افزایش بیش از ۴۰درصدی این کمک ها نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

وی افزود: این میزان کمک نشان دهنده عمق علاقه دانش آموزان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از شروع مرحله دوم اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور در این شهرستان خبر داد وگفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب همانند دوره های گذشته شاهد برگزاری مطلوب این اردوها باشیم.

وی همچنین با توجه به نزدیک بودن ایام ا… دهه فجر، از مدیران مدارس خواست تا با دانش آموز محور کردن جشن های این ایام به کیفی سازی مراسم بزرگداشت دهه فجر، کمک کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به تشکیل کارگروه سلامت و تصویب ممنوعیت فروش غذاهای فست فودی در این کارگروه تصریح کرد: غذاهای ممنوع در بوفه مدارس به فروش نرسد.

وی در پایان خواستار نظارت مناسب بر وضعیت آموزشگاه های علمی آزاد شد و اتخاذ تصمیمات مناسب که به نفع دانش آموزان باشد خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز