خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین؛

مزار مطهر شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل عطرافشانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۳۴

مردم آمل آماده جان فشانی و مقابله همه جانبه بوده و این امر بعدها سبب انجام موفقیت آمیز عملیات های مختلفی همچون فتح المبین و بیت المقدس شد که به بازپس گیری مناطق اشغال شده انجامیده است.

همزمان با هفته گرامیداشت شهدای ششم بهمن سال ۶۰، طی مراسمی وبا حضور مسئولین شهرستانمزار مطهر شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل عطرافشانی شد.

به گزارش ایلنا، احمد سیفیان عمرانی، گفت: این مراسم ارزشی در گلزار شهدای آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل و در راستای پاسداشت مقام والا و ارزشمندی شهدای گرانقدر برگزار شد.

رییس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران آمل، با اشاره به دلایل ماندگاری حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل، بیان داشت: این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که رزمندگان اسلام اعم از نظامی، انتظامی، پاسدار و بسیجی از همه نقاط ایران جمع شده و آماده انجام عملیات بازپس گیری مناطق تصرف شده از سوی رژیم بعثعراق و نیازمند افزایش شدید روحیه و انگیزه فراوان بودند.

وی، افزود: در این زمان بحرانی حمله غافلگیرانه دشمنان به آمل و مقابله مردم در برابر آنها و شکست دشمن در کمتر از نیم روز حاوی پیامی مهم برای جبهه های جنوب بود که رزمندگان اسلام با تمام قوا به جنگ دشمن عراقی بروید و نگران تروریست ها و مزدوران داخلی نباشید.

رییس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران آمل ادامه داد: مردم آمل آماده جان فشانی و مقابله همه جانبه بوده و این امر بعدها سبب انجام موفقیت آمیز عملیات های مختلفی همچون فتح المبین و بیت المقدس شد که به بازپس گیری مناطق اشغال شده انجامیده است.

وی با بیان این که در سال های اولیه انقلاب گروه های بسیاری راه خود را از راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جدا کرده و مسیر انحرافی را برای خود انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: این گروه ها به دلیل منزوی شدن خود دست به تبلیغات مسمومی زدند که مردم مخالف نظام جمهوری اسلامی هستند و رای مردم شمال در این زمینه صد درصد است.

سیفیان عمرانی ادامه داد: از اهمیت های حادثه آمل پاک کردن همه ذهنیت های به وجود آمده به وسیله گروه های معاند بود که مردم آمل نشان دادند همه تبلیغات های انجام شده علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کذب بوده و ساخته عده ای کژفهم کمونیست است و واقعیت وجودی ندارد.

رییس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران آمل با بیان این که یکی دیگر از دلایل اهمیت حادثه آمل دشمنان و ماهیت آنها است، تصریح کرد: کمونیست های ایران در واقع هدف از این حمله را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و برپا کردن حکومت کمونیستی به رهبری شوروی اعلام کرده بودند و در صورت موفقیت آنها این حادثه برای مردم ایران می توانست بزرگترین فاجعه قرن باشد اما حضور مردم در مقابله با آن ها و شکست سریع دشمنان کمونیستی در برابر اراده مردم مسلمان تقریباً برای همیشه به این تفکرات موهوم و تزهای بی اساس پایان داد.

وی با تاکید بر این که یکی از مهم ترین دلایل اهمیت حماسه مردم آمل نیت حضور آنها در صحنه است، گفت: نیتی که نه برای آب، خاک، غیرت بومی و ملی بلکه نیتی که همه آن برای اسلام و حفظ نظام اسلامی به وجود آمده و با دل هایی آکنده از عشق و علاقه به اسلام در این راه قدم برداشته و با اهدای خون خود موجب شادی همگان به خصوص حضرت امام خمینی(ره) شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز