خبرگزاری کار ایران

به گزارش ایلنا؛

برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۸۷

جایزه ویژه هیئت داوران با نشان و دیپلم افتخار به فیلم زمستان، عشق و سایر قوانین اثر یاسر خیر رسید.

برگزیدگان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش از سوی هیئت داوران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، این جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار شد که اسامی برگزیدگان براساس نظر هیئت داوران به شرح زیر است:

براساس اعلام هیئت داوران دیپلم افتخار این جشنواره در بخش فرهنگ عامه به فیلم لیر اثر محمدرضا حافظی، بی‌بی تولدت مبارک اثر حامد نوبری و خورشید، باغ، پنجره اثر سعید شاه‌حسینی رسید و تندیس این بخش به همراه دیپلم افتخار به فیلم سه چنگ هاچ اثر یاسر خیر اهدا شد.

در بخش فیلم داستانی نیز هیئت داوران دیپلم افتخار را به آپارتمان مورچه‌ها اثر توفیق امانی و عروسی مسلم اثر رضا جمالی اهدا کرد و تندیس جشنواره در این بخش به فیلم از طرف آنها به کارگردانی سعید روستایی تعلق گرفت.

همچنین، در بخش تجربی دیپلم افتخار به فیلم‌های آخرین موسیقی شنیده نمی‌شود اثر هادی احمدی و تندیس جشنواره به فیلم زندگی اثر قاسم شیشه‌گری رسید.

در بخش پویانمایی نیز دیپلم افتخار به فیلم پنکه اثر شیرین سوهانی و تندیس و دیپلم افتخار به فیلم کودکان دشت اثر سعادت رحیم‌زاده اهدا شد.

گفتنی است: در بخش بین‌الملل دیپلم افتخار به فیلم زمستان، عشق و دیگر قوانین اثر یاسر خیر از ایران تعلق گرفت و دیپلم افتخار جشنواره بخش بین‌الملل به بهترین اثر پویانمایی به نام ماهی سرخ شده اثر لیلا خلیل‌زاده از ایران رسید.

در این جشنواره بهترین فیلم مستند جایزه ذوب شده اثر فریز احمداف آذربایجان معرفی شد و بهترین اثر مستند همراه با دیپلم افتخار به فیلم شونو می‌آید اثر صلوات یوزی اف از کشور روسیه اهدا شد.

جوایز بهترین اثر داستانی به فیلم امید اثر انیل گلی‌اف از آذربایجان و جایزه بهترین اثر تجربی به فیلم شاریتا اورای وای وا از کشور قزاقستان رسید.

در بخش ترنه‌نوا دیپلم افتخار و نشان جشنواره به فیلم " ۱۰،۵/۳،۵/۴ " اثر مهدی حیدری اهدا شد همچنین در این بخش هاراگیری دیپلم افتخار به برای زندگی اثر مریم فتحی‌پور نشان و دیپلم افتخار به فیلم خانه ما همین نزدیکی است اثر علی مدهوشیان و فیلم آواز چوپان لال اثر محمد مقیم‌پور اعطا شد.

همچنین جایزه ویژه هیئت داوران با نشان و دیپلم افتخار به فیلم زمستان، عشق و سایر قوانین اثر یاسر خیر رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز