خبرگزاری کار ایران

آیت الله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری:

متاسفانه حماسه بزرگ ششم بهمن کمرنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۶۶

باید در تمام کشور حماسه ششم بهمن را گرامی و زنده نگه داریم زیرا مردم آمل بی دینان را از مردم مذهبی جدا کردند.

امام جمعه ساری گفت: از روز آغازین اسلام، دشمنی و افتراء نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بوده است ولی دشمنان نمی توانند درخشندگی و نور اسلام را خاموش کنند.

به گزارش ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی، با بیان اینکه دومین جمعیت جهان اسلام را مسلمانان تشکیل می دهند، گفت: پیامبر ۱۴ قرن بر قلبها حاکم است و دنیا از رهبری سیاستگذاران غرب که غرق در دنیا هستند، ناامید است.

وی، با تاکید بر اینکه باید اسلام راستین را به جهان معرفی کنیم، گفت: اسلام دین مهر و محبت است ولی دشمنان می خواهند اسلام دائشی را معرفی کنند.

طبرسی، با محکوم کردن جسارت و توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: اسرائیل پشت پرده این حرکت زشت است و مردم در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، انزجارشان را از این حرکت قبیح نشان می دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت حماسه مردم آمل در ۶ بهمن سال ۶۰، گفت: متاسفانه این حماسه بزرگ کمرنگ شده است و اگر این حماسه غیرمازندرانی بود اینگونه بی نام و نشان نبود.

وی تصریح کرد: باید در تمام کشور حماسه ششم بهمن را گرامی و زنده نگه داریم زیرا مردم آمل بی دینان را از مردم مذهبی جدا کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در بخشی از سخنانش، با بیان اینکه ازدواج های امروزی بی بندبار و تزیینی شده است، گفت: ازدواج آنقدر مهم بوده که در آیات نورانی قرآن به آن اشاره شده است و باید کانون خانواده را گرم نگه داشت.

گفتنی است: همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی اعتراض آمیز اقشار مومن و مذهبی مردم مازندران بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه در حال برگزاری است و راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اقدام موهن نشریه فرانسوی و حامیانشان را در هتک حرمت به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام محکوم کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز