خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان کشور:

تجربیات ارزشمند پیشکسوتان، گنج گرانبهای آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۶۲

ضروری است مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان کشور گفت: مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، همایشی با حضور دکتر صافی مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان و فرهنگیان پیشکسوت در شهرستان عباس آباد برگزار شد.

صافی، در این همایش به ظرفیت عظیم بازنشستگان در سوادآموزی اشاره کرد و افزود: طبق توافق نامه به عمل آمده با نهضت سواد آموزی همکاران بازنشسته جهت باسواد کردن هر بی سواد یک خدمت اسلامی و انسانی نمایندتا ضمن ایجاد اوقات فراغتی سالم از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان افزود: تجربیات ارزشمند پیشکسوتان گنج گرانبهای آموزش و پرورش است و ضروری است مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

مهرقاسمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان عباس آبادضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر صافی به عنوان استاد فرهیخته و صاحب نظر در تعلیم و تربیت و رئیس کانون بازنشستگان کشور و رئیس و اعضای کانون بازنشستگان استان مازندران گفت: بازنشستگان سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی یک جامعه هستند.

مدیر آموزش وپرورش عباس آبادافزود: پیشکسوتان ریشه و اساس آموزش و پرورش هستند. وظیفه همه جامعه است تا به بزرگان و بازنشستگان احترام بگذاریم.

مهر قاسمی همچنین گفت: یک معلم هیچ گاه بازنشسته نمی شود زیرا نقش آگاه ساختن جامعه را برعهده دارد و هیچ رسالتی بالاتر از این نیست که نقش شما را پررنگ تر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز