خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد؛

برگزاری جلسه نظام رفع تداخلات در شهرستان قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۷۷

برای اجرایی شدن شیوه نامه نظام تداخلات بایستی علاوه بر تهیه نقشه جدید و نسق زارعان روستا و منابع طبیعی تسریع در اجرایی شدن آن مطابق اهداف سازمانی صورت گیرد.

سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از برگزاری جلسه نظام رفع تداخلات در راستای اجرای نظام اجرایی رفع اختلافات زمین های روستایی، ملی و دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی طی گفتگویی با اشاره به مطلب فوق افزود: به منظور حل اختلاف بین کشاورزان و منابع طبیعی و در راستای بخشنامه و شیوه نامه کمیسیون نظام تداخلات فیمابین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی جلسه ای با حضور رییس اداره منابع طبیعی و امور اراضی این شهرستان در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۹ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب ۲۳/۴ / ۸۹ مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی مکلف بوده نسبت به تثبیت مالکیت دولت بر منابع ملی و زمین های ملی و دولتی با رعایت حریم روستاها و همراه با رفع تداخلات ناشی از اجرای مقررات موازی اقدام و سند مالکیت این عرصه ها را به نمایندگی از سوی دولت اخذ کنند تاکید کرد دستورالعمل رفع تداخلات با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات کشاورزان و روستاییان باشد.

سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر، در پایان با بیان اینکه با اجرایی شدن انجام نقشه برداری از زمین ها در آینده نزدیک مشکل دیرینه بعضی از کشاورزان با منابع طبیعی مرتفع خواهد شد افزود: برای اجرایی شدن شیوه نامه نظام تداخلات بایستی علاوه بر تهیه نقشه جدید و نسق زارعان روستا و منابع طبیعی تسریع در اجرایی شدن آن مطابق اهداف سازمانی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز